سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

برگزاری دوره بازآموزی بازرسان برق

به منظور بررسی مشکلات بازرسان و با هدف تاکید به اهمیت شیوه‌نامه اجرایی بازرسی کنتور برق دوره بازآموزی بازرسی کنتور برق در محل سالن حمداله مستوفی سازمان، برگزار گردید. مهندس رازقی بیان کرد: شیوه‌نامه و دستورالعمل اجرایی بازرسی کنتور برق در راستای پیاده‌سازی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و به منظور اجرایی نمودن اهداف تفاهم‌نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و سازمان نظام مهندسی ساختمان مبنی بر ارائه خدمات طراحی، نظارت و اجرای شبکه داخلی برق ساختمان‌ها برای حصول اطمینان از اجرای مباحث مقررات ملی ساختمان که مرتبط با مهندسی برق و نیز صرفه‌جوئی در مصرف انرژی می‌باشد، ابلاغ گردیده است.

کد خبر: 970406030 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ دی ۹۵ - ۴:۰۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به منظور بررسی مشکلات بازرسان و با هدف تاکید به اهمیت شیوه‌نامه اجرایی بازرسی کنتور برق دوره بازآموزی بازرسی کنتور برق با حضور مهندس زین‌العابدینی نماینده شرکت توزیع نیروی برق استان، مهندس رازقی نماینده نظام مهندسی و مهندس فرضی نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان در تاریخ ۹۵/۱۰/۲۶، در محل سالن حمداله مستوفی سازمان، برگزار گردید.

برگزاری دوره بازآموزی بازرسان برق

برگزاری دوره بازآموزی بازرسان برق

برگزاری دوره بازآموزی بازرسان برق

در ابتدای این نشست، مهندس رازقی در خصوص شیوه‌نامه و دستورالعمل اجرایی بازرسی کنتور برق بیان کرد: این مباحث در راستای پیاده‌سازی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و به منظور اجرایی نمودن اهداف تفاهم‌نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و سازمان نظام مهندسی ساختمان مبنی بر ارائه خدمات طراحی، نظارت و اجرای شبکه داخلی برق ساختمان‌ها برای حصول اطمینان از اجرای مباحث مقررات ملی ساختمان که مرتبط با مهندسی برق و نیز صرفه‌جوئی در مصرف انرژی می‌باشد، ابلاغ گردیده است. هدف اصلی این شیوه‌نامه، پیاده‌سازی ضوابط و الزامات مدیریت تقاضا و مصرف برق و اطمینان از کاهش سطح خطر مشترکین و عموم جامعه می‌باشد.

مهندس زین العابدینی نیز در مورد نحوه تکمیل فرم‌های سه گانه بازرسی کنتور برق افزود‌: به منظور توزیع عادلانه کار بین بازرسین کنتور طرح توزیع نرم‌افزار بازرسی‌ها در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

در انتهای دوره بازآموزی کنتور برق، به سوالات بازرسین پاسخ داده شد.

برگزاری دوره بازآموزی بازرسان برق

منبع: روابط عمومی سازمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ دی ۹۵
1291 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0