انتخابات نظام مهندسی ساختمان زیر ذره بین، عدم چشم پوشی از تخلفات انتخابات نظام مهندسی ساختمان زیر ذره بین، عدم چشم پوشی از تخلفات

انتخابات نظام مهندسی ساختمان زیر ذره بین، عدم چشم پوشی از تخلفات

انتخابات نظام مهندسی ساختمان زیر ذره بین، عدم چشم پوشی از تخلفات ، تمامی موارد لازم برای ثبت نام متقاضیان در این انتخابات بررسی شده است

کد خبر: 000726004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ - ۶:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخابات نظام مهندسی ساختمان زیر ذره بین، عدم چشم پوشی از تخلفات ، تمامی موارد لازم برای ثبت نام متقاضیان در این انتخابات بررسی شده است

انتخابات نظام مهندسی ساختمان زیر ذره بین، عدم چشم پوشی از تخلفات

انتخابات نظام مهندسی ساختمان زیر ذره بین، عدم چشم پوشی از تخلفات
انتخابات نظام مهندسی ساختمان زیر ذره بین
یک مقام مسئول بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به هیچ عنوان از کوچکترین تخلف در حوزه مهندسی کشور چشم پوشی نمی ‌کند.
خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، با عنوان اینکه هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی و هیئت شورای مرکزی برای برگزاری انتخابات نظام مهندسی، تاکنون جلسات متعددی را برای جلوگیری از تخلف برگزار کرده است، بیان کرد: تمامی موارد لازم برای ثبت نام متقاضیان در این انتخابات بررسی شده تا مشکل و یا تخلفی در طول برگزاری این انتخابات صورت نگیرد.
محبت خواه با بیان اینکه این دوره از انتخابات یک تفاوت بسیار مهمی با دوره‌های بعدی دارد، افزود: در این دوره ما سعی کرده ایم شفافیت را در دستور کار خود قرار دهیم و این موضوع برای ما در اولویت است به طوریکه به هیچ عنوان کوچکترین تخلف و یا اشتباهی در بخش نظام مهندسی اغماض نمی‌کنیم.
وی ادامه داد: تمامی موارد از جمله استعلام چهار گانه در این بخش را هیئت اجرایی در این زمینه بصورت ذره بینی و با دقت بررسی خواهند کرد.
وی افزود: ما در این دوره تلاش خواهیم کرد که در یک فضای آرام و سالم هیئت مدیره نظام مهندسی را انتخاب کنیم تا جامعه مهندسی و صنفی که در این دوره وارد کشور می ‌شوند در مقایسه با دوره ‌های گذشته شاهد کیفیت بیشتری در بخش ساخت و ساز باشیم.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: براساس بررسی ‌های صورت گرفته در حال حاضر میزان کیفیت ساخت و ساز و هم‌چنین کاهش گودبرداری ‌های خطرناک در استان تهران در مقایسه با سال‌ های گذشته کاهش بسیار زیادی پیدا کرده که البته با نظارت‌ های بیشتر در تمامی بخش‌ ها توسط بازرسان و مدیران ادارات کل راه و شهرسازی امیدوار هستیم این مشکلات کوچک هم حل گردد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران همواره در بحث تخلفات مهندسی ورود کرده و ما بطور مستمر تمامی این موضوعات را رصد می‌ کنیم تا شاهد کاهش کیفیت ساخت و ساز و همچنین بروز تخلفات در این بخش نباشیم.
وی افزود: همه استاندارد‌ها و اقدامات نظام مهندسی از جمله در بحث طراحی و اجرای ساخت و ساز به صورت کامل تعریف شده و در این همین بخش اداره کل راه و شهرسازی استان تهران هم بصورت تصادفی و با مدیریت دقیق تمامی این موارد را بررسی میکند و اقدامات لازم را در این بخش انجام می‌ دهد.
منبع: اندیشه معاصر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مهر ۰۰
406 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0