انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به صورت شفاف انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به صورت شفاف

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به صورت شفاف

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به صورت شفاف ، برگزار شد. نشست تعیین اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی انجام شد

کد خبر: 000212005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به صورت شفاف ، برگزار شد. نشست تعیین اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی انجام شد

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به صورت شفاف

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به صورت شفاف
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: مطابق با نظام‌نامه نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان ‌های نظام‌مهندسی ساختمان استان ‌های سراسر کشور، اعضای ۷ نفره هیات اجرایی این انتخابات به صورت شفاف در استان تهران انتخاب شدند.
خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران، ادامه داد: در راستای اجرای ماده شصت و دوم آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و بمنظور ارتقا کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات که از مهم‌ترین اهداف هیئت مدیره است، نشست تعیین اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی انجام شد.
محبت خواه افزود: قطعا آنچه در انتخابات سازمان نظام مهندسی استان تهران رقم میخورد برای سایر استان ها و شهرها نیز الگو خواهد بود؛ چرا که ارتقای صنعت ساختمان و دانش مهندسی به نحوی که هم مردم و هم مهندسان به این حرفه افتخار کنند در گرو شکل‌گیری سازمان نظام مهندسی پویا است، اما برای رسیدن به این اهداف رفتن به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی هدف اصلی نیست، بلکه وسیله ای است تا بسیاری از افرادی که به سازمان نظام مهندسی و به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ورود پیدا میکنند از طریق آن به مهندسی ساختمان کشور به خصوص تهران کمک کرده و به پویایی و ورود اندیشه های نوین مهندسی بیندیشند و عمل کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: بعد از ابلاغ نظام نامه این انتخابات از سوی وزارت راه و شهرسازی که برگرفته از مفاد قانون نظام‌مهندسی مصوب سال ۱۳۷۴ است، باهدف برگزاری هر چه مطلوب‌تر انتخابات در استان تهران، برنامه اجرائی اعلام و هماهنگیهای لازم در راستای عمل به قانون با قدرت پی گیری و اجرایی می گردد.
وی با عنوان اینکه این اداره کل عهده‌دار نظارت بر انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان‌ نظام‌مهندسی ساختمان استان است، افزود: با انجام فرآیند انتخاب هیات اجرایی، اعضای ۷ نفره واجد شرایط این هیات، انتخاب و بلافاصله ابلاغ گردید و مراحل اجرایی مطابق با قوانین و ضوابط در دست اقدام است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: هیات اجرایی منتخب، برگزاری انتخابات زیر نظر دستگاه نظارت استان را بعهده دارد و کلیه اقدامات و تشریفات مرتبط با نهمین دوره انتخابات را بر اساس ضوابط قانونی یاد شده، پی‌گیری می ‌کند.
وی گفت: طبق نظام نامه سالجاری، زمان انتخابات نهمین دوره در بازه زمانی پانزدهم تا بیست و دوم مردادماه است. همچنین با توجه به ظرفیت‌ های زیرساختی در استان‌ها، برگزاری انتخابات با برآیند استانی و وزارتی در راستای مصالح مهندسان به سالم ترین و بهترین شکل می بایست اجرایی گردد.
محبت خواه ادامه داد: با توجه به ماهیت انتخابات در هر مجموعه مردم نهاد، بزرگترین دغدغه بایستی جلب مشارکت حداکثری اعضا در انتخابات باشد. مشارکت اعضا نیز به نحوی وابسته به عملکرد هیات مدیره است و عملکرد هیات مدیره نتیجه مشارکت و انتخاب اعضا بوده و این دور چنان‌چه در جهت مثبت باشد ارتقا سازمان را در همه عرصه ها رقم خواهد زد. لذا هیات مدیره بایستی هم و غم خود را برای تحقق و یا بهبود شرایط و خصوصیاتی معطوف نماید که حس تعلق خاطر و همبستگی اعضا را نسبت به سازمان افزایش داده و بتبع آن به حضور پررنگ تر اعضا بینجامد. لذا انتظار دارم بعنوان رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات که هیات اجرایی به برگزاری انتخاباتی شفاف، عادلانه و طبق قوانین بالادستی بیندیشد و عمل کند.
منبع: تاسیسات آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۰۰
439 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0