انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل فردا از ساعت ۸ صبح انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل فردا از ساعت ۸ صبح

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل فردا از ساعت ۸ صبح

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل فردا از ساعت ۸ صبح ، برگزار می گردد. تعرفه و برگه ‌های آرا در سامانه برای رأی دادن مشخص شده است

کد خبر: 000707001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ مهر ۰۰ - ۸:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل فردا از ساعت ۸ صبح ، برگزار می گردد. تعرفه و برگه ‌های آرا در سامانه برای رأی دادن مشخص شده است

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل فردا از ساعت ۸ صبح

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل فردا از ساعت ۸ صبح
رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل بیان کرد:
انتخابات نظام مهندسی ساختمان فردا از ساعت ۸ صبح برگزار می‌گردد
رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: انتخابات نظام مهندسی ساختمان فردا پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر برگزار خواهد شد.
قدیر زارع جعفری، ادامه داد: تمهیدات و زیرساخت ‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی و اینترنتی در اردبیل به عنوان یکی از استان ‌های شاخص و فعال در بخش انتخابات الکترونیکی مهیا شده تا جامعه مهندسان با مراجعه به سامانه مورد نظر نسبت به ثبت آرای خود در مدت زمان تعیین شده اقدام کنند.
زارع جعفری گفت: هر مهندس از طریق تلفن همراه و کد ملی که به ثبت رسانده در این دوره از انتخابات مشارکت کرده و از مجموع پنجاه و نه نفر کاندیدا در رشته‌ های شش گانه، به نفرات مورد علاقه خود رأی خواهند داد.
وی تصریح کرد: برخلاف سایر استان ‌ها که در هفت رشته این انتخابات برگزار می ‌گردد، در استان اردبیل به صورت یکپارچه در ۶ رشته عمران، برق، مکانیک، معماری، ترافیک و نقشه‌برداری انتخابات برگزار خواهد شد و در رشته شهرسازی ما کاندیدایی را نداریم.
رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: مجموع نفرات عضو نظام مهندسی دوازده هزار نفر است که به عنوان اعضای دائمی و یا مهندسان فعال سازمان فردا در رأی‌گیری حاضر خواهند شد تا در مجموع به سیزده نفر اعضای هیئت مدیره جدید و شش نفر علی‌البدل رأی داده و انتخابات به شکل الکترونیکی و مناسب برگزار گردد.
زارع جعفری در بخش دیگری از اظهارات خود یاد آور شد: با انصراف یک نفر در مجموع رقابت بین پنجاه و نه نفر از مهندسان که کاندیدای این دوره از انتخابات شدند، رخ خواهد داد که بیست و نه نفر در رشته عمران، پانزده نفر در رشته برق، ۴ نفر در رشته مکانیک، ۶ نفر در رشته معماری، ۲ نفر در رشته ترافیک و ۳ نفر در رشته نقشه‌برداری با هم رقابت خواهند کرد.
رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: تعرفه و برگه ‌های آرا در سامانه برای رأی دادن مشخص شده و هر مهندس شرکت‌کننده در این انتخابات می‌تواند به همه مهندسان رشته‌های مختلف بعنوان منتخب رأی داده تا در انتخابات حضور گرمی را به ثبت برسانیم.
زارع جعفری اظهار داشت: امکان دارد در ساعات اولیه رأی‌گیری برخی مشکلات در نظام رأی دادن الکترونیکی و اینترنتی بوجود آید که قطعاً با صبر و حوصله جامعه مهندسان مشکلات رفع و در فرصت ۸ ساعته مهندسان استان می ‌توانند آرای خود را ثبت کرده و در این دوره از انتخابات حضور گرمی را شاهد باشیم.
وی افزود: در سال ‌های گذشته در شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال و گرمی نیز بعنوان نمایندگی سازمان نظام مهندسی انتخاباتی برگزار می‌شد اما در این دوره بصورت یکپارچه جامعه مهندسان به کاندیداهای مورد نظر بصورت الکترونیکی رأی داده تا نتایج انتخابات فردا مشخص و سیزده نفر اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان در استان اردبیل فعالیت خود را شروع کنند.
زارع جعفری در ادامه اظهارات خود افزود: البته در صورت حضور و تراکم جامعه مهندسان در ساعات پایانی رأی‌گیری احتمال تمدید ساعات رأی‌گیری وجود دارد که در موعد خود در این زمینه اطلاع‌رسانی نیز انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: در ۷ استان کشور انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شده و ما تلاش کردیم با بررسی نقاط قوت و ضعف احتمالی فرآیند انتخابات الکترونیکی آمادگی بیشتری را برای برگزاری این انتخابات داشته باشیم تا جامعه مهندسان با توانمندی و رغبت و انگیزه بیشتر در این دوره از انتخابات حضور پیدا کنند.
وی به ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی ۲۴ ساعت قبل از شروع رأِی‌گیری اشاره کرد و افزود: امروز تبلیغات انتخاباتی منع شده و طبق قانون با متخلفان احتمالی نیز برخورد می‌گردد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۰۰
435 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0