انتخاب هیأت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رای اعضا انتخاب هیأت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رای اعضا

انتخاب هیأت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رای اعضا

انتخاب هیأت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رای اعضا ، صورت گرفت. در این میان با رای اعضای هیات مدیره سازمان شهروز قنبری بعنوان رییس سازمان برای یک دوره یک ساله انتخاب گردید

کد خبر: 990806005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ آبان ۹۹ - ۱۰:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخاب هیأت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رای اعضا ، صورت گرفت. در این میان با رای اعضای هیات مدیره سازمان شهروز قنبری بعنوان رییس سازمان برای یک دوره یک ساله انتخاب گردید

انتخاب هیأت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رای اعضا

انتخاب هیأت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رای اعضا
انتخاب هیأت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی البرز
هیأت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتخاب گردید؛ در این میان با رای اعضای هیات مدیره سازمان شهروز قنبری بعنوان رییس سازمان برای یک دوره یک ساله انتخاب گردید.
یک‌صدمین نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز دوشنبه پنجم آبان ماه نود و نه با حضور بنی هاشمی بعنوان نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و با دستور انتخاب هیات رییسه سال سوم دوره چهارم در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.
در آغاز نشست، صنوبر رئیس وقت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، از همه اعضای هیات مدیره و هیات رییسه برای همکاری در طی این دوره تشکر کرد و خواستار استقرار هیات رییسه سنی برای برگزاری انتخابات هیات رییسه سال سوم شد.
پس از آن هوشنگ کاتب احدی به عنوان رییس سنی جلسه و علی‌رضا صنوبر بعنوان منشی نشست مستقر شدند و در ادامه نوبت به رای گیری در مورد نحوه رای گیری و سپس معرفی کاندیداهای پستهای مختلف رسید. در ادامه و بعد از اعلام کاندیداتوری، با رای اعضای هیات مدیره سازمان شهروز قنبری بعنوان رییس سازمان برای یک دوره یک ساله انتخاب شد.
هم‌چنین محمدرضا ریاحی خواه به عنوان نایب رییس اول سازمان، مهندس فرهاد غلامی به عنوان نایب رییس دوم سازمان و سیروس افشار به عنوان دبیر سازمان برای یک دوره یک ساله از طرف هیات مدیره سازمان انتخاب شدند.
سپس هیات رییسه سازمان بمنظور انتخاب خزانه دار سازمان وارد شور شدند که در نتیجه آن کوروش غفاری را بعنوان خزانه دار به هیات مدیره معرفی کردند که این انتخاب به تایید اعضای هیات مدیره سازمان نیز رسید.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ آبان ۹۹
490 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0