انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه دو کشوری از استان گلستان انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه دو کشوری از استان گلستان

انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه دو کشوری از استان گلستان

انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه دو کشوری از استان گلستان ، در نخستین جلسه رؤسای منطقه دو کشوری که با حضور رئیس سازمان مرکزی در استان گلستان برگزار شد

کد خبر: 030330002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ خرداد ۰۳ - ۵:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه دو کشوری از استان گلستان ، در نخستین جلسه رؤسای منطقه دو کشوری که با حضور رئیس سازمان مرکزی در استان گلستان برگزار شد

انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه دو کشوری از استان گلستان

انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه دو کشوری از استان گلستان
در نخستین جلسه رؤسای منطقه دو کشوری که با حضور رئیس سازمان مرکزی در استان گلستان برگزار شد، رئیس منطقه دو کشوری از استان گلستان انتخاب گردید.
در این جلسه، محمد اسلانی کتولی با اکثریت آرا به عنوان رئیس منطقه دو کشوری منصوب گردید.
در این جلسه که به عنوان نخستین جلسه رؤسای منطقه دو کشوری امروز بیست و هفتم خرداد ۱۴۰۳ در سالن جلسات سازمان استان گلستان برگزار گردید، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و رؤسای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز حضور یافتند.
طی این نشست حجت اله علی محمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور که صبح بیست و هفتم خرداد ۱۴۰۳ به استان گلستان آمده بود، بیاناتی را در راستای اهداف و برنامه های شورای ششم ارائه کردند.
وی طی این سفر با کارکنان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان دیدار کرده و به گفتگو نشست.
علی محمدی در نشست صمیمی با ریاست و کارکنان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان که بیست و هفتم خرداد ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات سازمان استان برگزار گردید، گفت: کارکنان و کارشناسان سازمان بهترین سرمایه‌های انسانی در جهت اعتلای سازمانی هستند.
محمدی در این نشست، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بدنه کارشناسی سازمان بیان داشت: با ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز و شناخت توانمندی‌ها می‌توان تحولی بنیادین در حوزه‌های مختلف سازمان رقم زد و این مستلزم همراهی بیش از پیش تمامی همکاران در سطوح مختلف است.
قابل ذکر است در این نشست همکاران استان درباره مسائل شغلی، اداری، صنفی و تخصصی خود به بحث و گفتگو با ریاست سازمان مرکزی پرداختند.
منبع: خبرآنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ خرداد ۰۳
72 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0