برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان قم در ۲ حوزه انتخابی؛

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان قم

هشتمین دوره انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی قم هم زمان با کل کشور در قم برگزار گردید.

کد خبر: 970712021 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۴:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،هشتمین دوره انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی قم هم زمان با کل کشور در قم برگزار گردید.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان قم

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان قم

انتخابات نظام مهندسی در استان قم  برگزار شد

این انتخابات در ۲ حوزه انتخابی در دبیرستان شاهد صاحب الزمان(عج) در انتهای بلوار امین و شعبه خانه جوان قم در انتهای خیابان خاکفرج، جنب استانداری برگزار گردید.
محمدرضا معرفت، ریاست هیئت اجرایی انتخابات این دوره با اشاره به این که انتخابات تا ساعت شانزده امروز ادامه دارد، بیان کرد: پنج هزار نفر برای نامزدی در این دوره اعلام آمادگی کردند که از این تعداد بیست و پنج نفر واجد شرایط بعنوان نامزد معرفی شدند.
ریاست هیئت اجرایی انتخابات این دوره با اشاره به این که این انتخابات هر ۳ سال یک بار انجام می گردد، خاطر نشان کرد: تعداد اعضای هیات مدیره نه نفر است که متشکل از ۳ نفر رشته عمران، ۱ نفر رشته معماری، ۱ نفر نقشه برداری، ۱ نفر ترافیک، ۱ نفر رشته برق، ۱ نفر رشته مکانیک و ۱ نفر رشته شهرسازی بعنوان اعضاء اصلي خواهند بود و در هر رشته نيز يك عضو علي البدل انتخاب خواهند شد.

چ

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان قم

معرفت یاد آور شد: احراز هویت اعضا و رای دهندگان از طریق اپراتور و سیستم انجام می‌ شود و ۱ نفر امکان رای دادن در ۲ حوزه رای‌ گیری را نخواهد داشت.
وی با عنوان این که نتایج انتخابات در صورت تمدید نشدن امشب و در صورت تمدید شدن زمان رای گیری فردا صبح اعلام می گردد، تصریح کرد: کلیه اعضای سازمان چه اعضاء داراي پروانه اشتغال بکار و چه اعضاء بدون پروانه میتوانند در این انتخابات شرکت کنند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی چیست؟

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
991 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0