انتخاب محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتخاب محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

انتخاب محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

انتخاب محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، وحید کیانی و افراسیابی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم ریاست سازمان و مهندس رضا صدیقی پیرسرایی به عنوان دبیر سازمان از سوی هیات مدیره انتخاب شدند

کد خبر: 000821003 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ آبان ۰۰ - ۶:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخاب محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، وحید کیانی و افراسیابی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم ریاست سازمان و مهندس رضا صدیقی پیرسرایی به عنوان دبیر سازمان از سوی هیات مدیره انتخاب شدند

انتخاب محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

انتخاب محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتخاب گردید
وحید کیانی و افراسیابی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم ریاست سازمان و مهندس رضا صدیقی پیرسرایی به عنوان دبیر سازمان از سوی هیات مدیره انتخاب شدند.
روز شنبه پانزدهم آبان ماه ۱۴۰۰ مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با حضور معاون محترم راه و شهرسازی استان البرز، مدیر کل راه و شهرسازی، شهردار کلانشهر کرج و جمعی دیگر از مدعوین در محل سالن شهدای استانداری البرز برگزار گردید.
در این مراسم احکام منتخبین پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز که به امضای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم رسیده است به ایشان اعطا گردید.
به دنبال این مراسم هیات مدیره دوره پنجم سازمان با برگزاری اولین نشست خود با دستور انتخاب هیات رییسه سازمان تشکیل جلسه دادند که طبق آن محسن خیری به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتخاب گردید.
هم‌چنین وحید کیانی و دکتر افراسیابی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم ریاست سازمان و رضا صدیقی پیرسرایی به عنوان دبیر سازمان از سوی هیات مدیره انتخاب شدند.
هم‌چنین در ادامه هیات رییسه منتخب با تشکیل جلسه علی‌رضا قورچیان را به عنوان خزانه دار سازمان انتخاب و به هیات مدیره معرفی کردند که این انتخاب با حداکثر آرا به تایید هیات مدیره محترم سازمان رسید.
لازم به ذکر است مهندس محسن خیری حضور در دو دوره هیات مدیره و هم‌چنین عنوان نخستین ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز را در کارنامه کاری خود دارد.
لازم به ذکر است طبق نتایج نهایی انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز اعضای هیات مدیره این دوره به شرح ذیل معرفی و احکام خود را از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و مدیر کل راه و شهرسازی البرز دریافت کردند:
رشته عمران:
محسن خیری اشکوه، علی افراسیابی، علیرضا مجربی کرمانی، علی‌رضا قورچیان، داریوش خسروی، غفور نصیر پور
عضو علی البدل : حمید بیات
رشته نقشه برداری:
رضا صدیقی پیرسرایی
عضو علی البدل :جواد سیدی
رشته معماری:
علی اسماعیلی، وحید کیانی
رشته تاسیسات برقی:
مهدی اسماعیلی، فریده قدیری
عضو علی البدل: مهرداد وفایی
رشته مکانیک:
بهرنگ محمدی
عضو علی البدل:کریم جهانی
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۰۰
549 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0