انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اصفهان انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اصفهان

انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اصفهان

انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اصفهان  ، برگزار شد. اداره کل عهده‌دار نظارت بر انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان‌ نظام‌مهندسی ساختمان استان است

کد خبر: 000209002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۰۰ - ۱۰:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اصفهان  ، برگزار شد. اداره کل عهده‌دار نظارت بر انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان‌ نظام‌مهندسی ساختمان استان است

انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اصفهان

انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اصفهان
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: مطابق با نظام‌نامه نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ های سراسر کشور، امروز اعضای ۷ نفره هیات اجرایی این انتخابات در استان اصفهان مشخص شدند.
علی‌رضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، تصریح کرد: در راستای اجرای ماده شصت و دو آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نشست تعیین اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی، در محل این اداره کل برگزار و پس از رای گیری اعضای آن انتخاب شدند.
قاری قرآن ادامه داد: از زمان ابلاغ نظام نامه این انتخابات از سوی وزارت راه و شهرسازی که برگرفته از مفاد قانون نظام‌مهندسی مصوب سال ۱۳۷۴ است، با هدف برگزاری هر چه مطلوب‌تر انتخابات در استان اصفهان، برنامه اجرائی اعلام و هماهنگی لازم به عمل آمده است.
وی با عنوان این که این اداره کل عهده‌دار نظارت بر انتخابات هیات‌مدیره‌ سازمان‌ نظام‌مهندسی ساختمان استان است، ابراز کرد: با انجام فرآیند انتخاب هیات اجرایی، اعضای ۷ نفره واجد شرایط این هیات، انتخاب شدند و مراحل اجرایی مطابق با قوانین و ضوابط در دست اقدام است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: هیات اجرایی منتخب، برگزاری انتخابات زیر نظر دستگاه نظارت استان را بعهده دارد و کلیه اقدامات و تشریفات مرتبط با نهمین دوره انتخابات را بر اساس ضوابط قانونی یادشده پی‌گیری می ‌کند.
وی افزود: طبق نظام نامه امسال، زمان انتخابات نهمین دوره در اختیار استان‌ها قرار دارد و در بازه زمانی پانزدهم تا بیست و دوم مردادماه است، هم‌چنین با توجه به ظرفیت ‌های زیرساختی در استان‌ ها، رأی‌گیری انتخابات به بهترین و سالم‌ترین روش ممکن برگزار می‌ گردد.
قاری قرآن با عنوان اینکه هیات اجرایی نقش موثری در فرایند ثبت‌نام‌ها و برگزاری انتخابات دارند، ادامه داد: در انتخاب این اعضا سعی شد تا ترکیبی از افراد با سابقه در نظر گرفته شود تا به لطف خدا نتیجه و برآیند مطلوبی حاصل شود.
وی، خطاب به مهندسان این استان بیان کرد: با حضور در انتخابات و انتخابی درست می‌ توانید در عملکرد و نوع فعالیت ‌های سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان تأثیرگذار باشید و بدون شک این مهم در بحث ساخت و سازهای استاندارد و در نتیجه آسایش مردم عزیز استان تاثیر مستقیم خواهد داشت.
منبع: تاسیسات آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اردیبهشت ۰۰
402 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0