رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

الکامپ ۲۳، از نظر کمی و کیفی بهترین الکامپ تاریخ بود

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به همراه مدیر اجرایی الکامپ، در نشستی خبری به جمع‌بندی این رویداد پرداختند.

کد خبر: 960510009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ - ۱۲:۰۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای گلستان ناصرعلی سعادت رییس سازمان نصر کشور در این نشست خبری گفت: با وجود آن که تنها بین دوره پیشین و این دوره نمایشگاه فاصله بود و رد این بین تعطیلان نوروز، ماه مبارک رمضان و انتخابات ریاست جمهوری را داشتیم، اما این نمایشگاه با رشد قابل توجهری روبرو شد.الکامپ ۲۳، از نظر کمی و کیفی بهترین الکامپ تاریخ

الکامپ 23، از نظر کمی و کیفی بهترین الکامپ تاریخ

الکامپ ۲۳، از نظر کمی و کیفی بهترین الکامپ تاریخ

الکامپ ۲۳، از نظر کمی و کیفی بهترین الکامپ تاریخ

وی ادامه داد: با وجود رکودی که در اقتصاد کشور وجود دارد، الکامپ ۷۰ درصد رشد کرد و بیش از ۸۰۰ شرکت در حدود ۳۵ هزار متر مربع در نمایشگاه حضور یافتند.

سعادت گفت: رشد نمایشگاه تنها کمی نبوده و در بخش کیفی نیز هم بخش‌های مختلف این رویداد رشد کرد و هم شرکت‌ها با قوت بیشتری در آن حضور یافتند.

رییس سازمان نصر کشور گفت: دستگاه‌های دولتی هم در سالن دولت الکترونیکی با قدرت ظاهر شدند و مهم‌ترین پروژه دولت یعنی شبکه ملی اطلاعات، در الکامپ افتتاح شد.

وی با بیان این که الکامپ در سه سال گذشته مسیر رو به رشدی را داشته است گفت: مدیر سبیت دو سال است کهش خصا به الکامپ آمده و به همکاری مشترک با سازمان نصر می‌پردازد. امروز نیز در نشستی با هم توافق کردیم که ایارن مشارکت خوبی در دوره بعدی سبیت داشته باشد.

سعادت با بیان این که متراژ و تعداد استارتاپ‌های حاضر در بخش الکام‌استارز از دوره بیست و یکم تا به حال ۶ برابر شده است گفت: الکام‌استارز ابزار مناسبی برای رشد کسب و کارهای نوپا شده  و اگر شرکت‌های قدیمی صنف نجنبند، نوپاها جای آنها را خواهند گرفت

منبع: سازمان نظام صنفی رایانه ای گلستان

گروه تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مرداد ۹۶
1187 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0