برگزاری هشتمین نشست هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران گلستان ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان

برگزاری هشتمین نشست هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران گلستان

هشتمین نشست هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران گلستان در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد.

کد خبر: 971010012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ دی ۹۷ - ۱:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی​ کشور،هشتمین نشست هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران گلستان در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد.

برگزاری هشتمین نشست هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران گلستان

برگزاری هشتمین نشست هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران گلستان

برگزاری هشتمین نشست هیات اندیشه ورز بسیج  مهندسین عمران گلستان

در این نشست، که ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان و دبیر انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان نیز حاضر بودند، نقش مهندسین در حمایت از کالا و مصالح ایرانی در هر ۳ نوع خدمات ارائه شونده به مردم توسط مهندسین (اعم از طراحی، نظارت و اجرا) در استان مورد بررسی اولیه قرار گرفت و اصول مقدماتی حمایت در تولید و استفاده از مصالح ایرانی (در بخش ابنیه و تاسیسات) مطرح شد.
خسروی _ ریاست بنیاد مسکن شهرستانهای گرگان و آق قلا در مورد نحوه و میزان استفاده از مصالح ایرانی و بومی در ساخت مساکن روستایی، مصالح ساختمانی بومی مورد نیاز جهت تولید در استان، و مشکلات موجود در مسیر تولید، مطالبی عنوان کرد.
در ادامه، محبی _ دبیر انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان، از عدم حمایت مدیران و مسئولین ذی ربط در تولید مصالح ساختمانی مورد نیاز در استان و درخواست مدیر عامل شرکت های صنعتی از انبوه سازان مبنی بر عدم تولید مصالح ساختمانی سخن گفت و ادامه داد: در نمایشگاه مصالح ساختمانی در استان از تولید کنندگان مصالح بومی، دعوت صورت نگرفته است.

برگزاری هشتمین نشست هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران گلستان

در خاتمه نشست، تعدادی از اعضای حاضر در نشست، به بیان نظرات خود در مورد موانع و سیاست های دولت در تولیدات داخلی پرداختند و مقرر شد در نشست آتی، راهکارهای مربوطه جهت رفع موانع و مشکلات، مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری بسیج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ دی ۹۷
635 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0