هشت هزار پرونده تخلف در نظام مهندسی ساختمان کشور در جریان است هشت هزار پرونده تخلف در نظام مهندسی ساختمان کشور در جریان است

هشت هزار پرونده تخلف در نظام مهندسی ساختمان کشور در جریان است

هشت هزار پرونده تخلف در نظام مهندسی ساختمان کشور در جریان است ، بلند مرتبه سازی هم به دلیل ایجاد نشاط اجتماعی فرصت است و هم به لحاظ تمرکز نقطه ای ممکن است تهدیدی برای توسعه شهری باشد

کد خبر: 020302003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ خرداد ۰۲ - ۹:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هشت هزار پرونده تخلف در نظام مهندسی ساختمان کشور در جریان است ، بلند مرتبه سازی هم به دلیل ایجاد نشاط اجتماعی فرصت است و هم به لحاظ تمرکز نقطه ای ممکن است تهدیدی برای توسعه شهری باشد

هشت هزار پرونده تخلف در نظام مهندسی ساختمان کشور در جریان است

هشت هزار پرونده تخلف در نظام مهندسی ساختمان کشور در جریان است
مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: بلند مرتبه سازی هم به دلیل ایجاد نشاط اجتماعی فرصت است و هم به لحاظ تمرکز نقطه ای ممکن است تهدیدی برای توسعه شهری باشد.
داوود دانشگر امروز یکم خرداد در همایش ملی بلند مرتبه‌سازی در مشهد بیان کرد: ۸ هزار پرونده تخلف در حوزه نظام مهندسی ساختمان کشور در جریان است که این وضعیت برای نظام مهندسی کشور مطلوب نیست.
جامعه مهندسی ساختمان، بزرگ‌ترین جامعه تخصصی کشور است که تعیین تکلیف دقیق وظایف آنها، تاثیر مهمی در کاهش پرونده‌های تخلف این صنف خواهد داشت.
دانشگر اظهار داشت: بلند مرتبه سازی هم به علت ایجاد نشاط اجتماعی فرصت است و هم به لحاظ تمرکز نقطه ای ممکن است تهدیدی برای توسعه شهری باشد.
وی ادامه داد: افزایش تعلق خاطر شهری و مدیریت مصرف انرژی از مزایای بلندمرتبه سازی است که در صورت رعایت استانداردهای دقیق ایجاد خواهد شد.
مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت علمی مهندسان کشور گفت: مهندسان کشورمان، دارای شاخصه‌های علمی زیادی هستند که جای خالی صدور خدمات مهندسی آنان در کشورهای همسایه حس می گردد.
همایش ملی بلند مرتبه‌سازی امروز در مشهد شروع شد و تا سوم خرداد ادامه دارد. تشکیل کلاس‌های تخصصی و آموزشی برای مهندسان از برنامه‌های جنبی همایش بلند مرتبه سازی است. در پایان این دوره نیز آزمونی با حضور هشتصد مهندس ساختمان برگزار خواهد شد و منتخبان آن ارتقاء پایه خواهند گرفت.
منبع: شهرآرا نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ خرداد ۰۲
2041 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0