تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان برای سازماندهی دفاتر طراحی مهندسی تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان برای سازماندهی دفاتر طراحی مهندسی

تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان برای سازماندهی دفاتر طراحی مهندسی

تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان برای سازماندهی دفاتر طراحی مهندسی ، از تعداد پنجاه و یک پرونده ارسالی به سازمان چهل پرونده مورد بررسی قرار گرفته که پرونده بیست دفتر آماده صدور مجوز فعالیت است

کد خبر: 990814002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ - ۷:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان برای سازماندهی دفاتر طراحی مهندسی ، از تعداد پنجاه و یک پرونده ارسالی به سازمان چهل پرونده مورد بررسی قرار گرفته که پرونده بیست دفتر آماده صدور مجوز فعالیت است

تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان برای سازماندهی دفاتر طراحی مهندسی

تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان برای سازماندهی دفاتر طراحی مهندسی
تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان برای سازماندهی دفاتر طراحی مهندسی
مسئول واحد دفاتر مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: از تعداد پنجاه و یک پرونده ارسالی به سازمان چهل پرونده مورد بررسی قرار گرفته که پرونده بیست دفتر آماده صدور مجوز فعالیت است.
سید علی اکبر میرکریم زاده با عنوان این که از چهل پرونده مورد بررسی قرار گرفته بیست پرونده آماده ارسال به اداره کل راه و شهر سازی و صدور مجوز فعالیت است، عنوان داشت: از سی و پنج دفتر مهندسی طراحی در شهر یزد و شهرستانهای ابرکوه، اردکان، میبد و مهریز نیز بازدید شده است.
میرکریمی زاده با اشاره به این که برای تسریع در روند بررسی پرونده ها، سامانه صدور کارت بصورت الکترونیک با همکاری و مساعدت واحد انفورماتیک سازمان راه اندازی شده است، گفت: اطلاعات دفاتری که در سامانه خدمات مهندسی بارگذاری شده توسط اداره کل راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته و پس از بررسی نسب به صدور کارت از طریق همین سامانه اقدام می گردد.
وی با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته در این واحد افزود: در حال حاضر ارتباط واحد دفاتر مهندسی با مسئول دفاتر از طریق سامانه اتوماسیون اداری میروفایلر برقرار است و برای یک‌پارچه سازی مکاتبات دفاتر با سازمان، بزودی سربرگ واحد برای دفاتر طراحی ارسال و تمام مکاتبات از طریق سامانه انجام می شود.
صدور دومین مجوز فعالیت شخص حقوقی
میرکریم زاده در بخش دیگری از اظهاراتش با عنوان این که سیاست سازمان در مورد دفاتر طراحی، بالابردن کیفیت ارائه خدمات به مردم است، تصریح کرد: تشکیل دفاتر شخص حقوقی کمک شایانی در تحقق این امر خواهد کرد.
میرکریم زاده با عنوان این که پرونده دومین دفتر شخص حقوقی مراحل نهایی خود را در اداره کل راه و شهرسازی طی میکند و بزودی مجوز آن صادر خواهد شد، گفت: از دفاتر با تعداد عضو کم دعوت میشود تا با تجمیع دفاتر و تشکیل دفاتر شخص حقوقی نسبت به ارائه خدمات مهندسی به پروژه های بزرگ اقدام کنند.
مسئول واحد دفاتر مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با عنوان این که یکی از مشکلات پیش روی دفاتر زمان بر بودن پاراف نقشه های صنعتی است، اظهار داشت: برای رفع این موضوع با هماهنگی بعمل آمده با شرکت شهرکهای صنعتی استان و واحد انفورماتیک سازمان بزودی سامانه اتوماسیون اداری برای پاراف الکترونیکی نقشه های صنعتی و نیز مکاتبات اداری فی ما بین راه اندازی می گردد.
میرکریم زاده ادامه داد: امکان ارتباط سریع و راحت دفاتر با مسئول واحد در فضای مجازی ایجاد شده تا اطلاعیه ها و خبرهای مربوطه از این طریق در اختیار مسئولین دفاتر قرار گیرد و پرسش ها و ابهامات خود را مطرح و پی‌گیری کنند.
وی در خاتمه افزود: از دفاتر طراحی به علت مشکلاتی که در طول این مدت در بارگذاری فرمها و نحوه تکمیل و ارائه آنها بوجود آمده پوزش می طلبیم و امیدار هستیم با مشارکت و همراهی دوجانبه با دفاتر طراحی بتوانیم خدمات مهندسی مطلوبی به مردم استان ارائه کنیم.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آبان ۹۹
561 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0