کارگاه آموزشی، بازآموزی تفکیک آپارتمان در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ اسفند کارگاه آموزشی، بازآموزی تفکیک آپارتمان در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ اسفند

کارگاه آموزشی، بازآموزی تفکیک آپارتمان در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ اسفند

کارگاه آموزشی، بازآموزی تفکیک آپارتمان در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ اسفند ، برای مهندسین دارای پروانه تفکیک آپارتمان در دو منطقه شرق (ساری) و غرب (نوشهر) برگزار شد

کد خبر: 011223021 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ اسفند ۰۱ - ۳:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کارگاه آموزشی، بازآموزی تفکیک آپارتمان در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ اسفند ، برای مهندسین دارای پروانه تفکیک آپارتمان در دو منطقه شرق (ساری) و غرب (نوشهر) برگزار شد

کارگاه آموزشی، بازآموزی تفکیک آپارتمان در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ اسفند

کارگاه آموزشی، بازآموزی تفکیک آپارتمان در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ اسفند
اکبرزاده بیان کرد:
برگزاری دوره تخصصی میکروژئودزی در سال آتی
محسن اکبرزاده عضو نقشه بردار هیات مدیره دوره نهم سازمان، از برگزاری کارگاه آموزشی، بازآموزی تفکیک آپارتمان در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ اسفند برای مهندسین دارای پروانه تفکیک آپارتمان در دو منطقه شرق (ساری) و غرب (نوشهر) خبر داد.
اکبرزاده گفت: در این دوره آموزشی نزدیک به صد و پنجاه نفر از مهندسین نقشه بردار شرکت کردند و در بخشهای حقوقی، مهندسی، نرم افزاری به تبادل اطلاعات پرداختند.
وی هم‌چنین افزود: با توجه به استقبال اعضا از این دوره و اهمیت آن پیشنهاد برگزاری آن در هر سال به کمیته آموزش اعلام گردید.
عضو هیات مدیره سازمان در ادامه از پیشنهاد برگزاری دوره تخصصی میکروژئودزی (عملی- تئوری) برای اعضا نقشه بردار سازمان در سال ۱۴۰۲ در راستای رسالت مهم سازمان در بخش آموزش خبر داد.
اکبرزاده در پایان از زحمات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مازندران، کمیته آموزش سازمان و اساتید این دوره تشکر و قدردانی کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اسفند ۰۱
296 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0