جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید گردهمایی آموزشی

گردهمایی آموزشی معیارهای پذیرش لوازم و تجهیزات برق در ساختمان نظام مهندسی استان البرز برگزار گردید

گردهمایی آموزشی معیارهای پذیرش لوازم و تجهیزات برق در ساختمان روز 4 شنبه چهاردهم تیرماه نود و شش در محل سالن همایشهای ساختمان آموزش سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960417023 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر ۹۶ - ۳:۲۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز گردهمایی آموزشی معیارهای پذیرش لوازم و تجهیزات برق در ساختمان روز ۴ شنبه چهاردهم تیرماه نود و شش در محل سالن همایشهای ساختمان آموزش سازمان برگزار گردید.گردهمایی آموزشی معیارهای پذیرش لوازم و تجهیزات برق در ساختمان

گردهمایی آموزشی معیارهای پذیرش لوازم و تجهیزات برق در ساختمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

گردهمایی آموزشی معیارهای پذیرش لوازم و تجهیزات برق در ساختمان

گردهمایی با تلاوت آیاتی از کلام ا… و سپس سرود ملی شروع گردید. درآغاز مهندس ندا خسروی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی سخنانرانی کرد.
خسروی، مهندسین برق را بهمکاری و فعالیت بیش تر دعوت کرد و بیان کرد: موفقیت جامعه مهندسین برق در گرو هم کاری مستمر این جامعه است.
خسروی که نماینده گروه تخصصی برق استان البرز در هیئت مدیره سازمان است از همت همیشگی اعضای کمیسیون برق برای احقاق حقوق مهندسان این رشته خبر داد تا بتوانند با هم کاری و مشارکت کلیه اعضای این رشته، در مسیر پیشرفت و اعتلای جامعه مهندسی برق ساختمان موفقتر از پیش باشند.
سپس مهندس سعادتی مدیر کل آموزش سازمان استاندارد کشور بعنوان اولین سخن ران گردهمایی صحبت خود را شروع کرد.
وی مباحث کلی را در رابطه با استاندارد سازی در حوزه برق ارایه نمود . آشنایی با سازمان ملی استاندارد، اهمیت استاندارد سازی، منافع استاندارد، کاربرد استاندارد، سازمان بین المللی استاندارد و آشنایی با استانداردها از جمله موارد مورد گفته شده بود.
سعادتی اصول کلی استاندارد سازی را برای حضار توضیح داد و درآخر با پرسش حضار و پاسخ مهندس سعادتی بخش اول گردهمایی به پایان رسید.


در بخش دوم گردهمایی مهندس ایران منش حیطه ی سخنان خود را بموضوعات فنی برقی معطوف کرد. وی مبحث چاه ارت را پیش از هر مطلب مورد عنایت قرار داد و بر جدی گرفتن این مبحث تاکید کرد.
ایران منش مسایل فنی روز را با طرح مثال هایی با حضار به اشتراک گذاشت تا مهندسین ناظر برق با مسایل عینی حوزه برق بهتر آشنا شوند.
وی در ادامه با تبادل پرسش و پاسخ با شرکت کنندگان، در زمینه ی استاندار سازی در زمینه ساختمان، پیشنهادات خود را با معرفی برند های مصالح استاندارد موجود در بازار، با ضمیمه کردن توضیحاتی در مورد کالاهای موجود در بازارکار، اظهار داشت. ایران منش در ادامه نکات ریز و درشت استاندارد سازی در زمینه مهندسی برق را توضیح داد و در مورد کلیدها، یو پی اس ها، استابیلایزرها و … نکاتی قابل توجه را ارایه نمود.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۹۶
1182 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0