نشست ابراهیم معتمدی با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نشست ابراهیم معتمدی با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

نشست ابراهیم معتمدی با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

نشست ابراهیم معتمدی با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، برگزار گردید. دلایل وقوع تخلفات ساختمانی در قم مشخص گردد

کد خبر: 001215002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اسفند ۰۰ - ۱:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست ابراهیم معتمدی با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، برگزار گردید. دلایل وقوع تخلفات ساختمانی در قم مشخص گردد

نشست ابراهیم معتمدی با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

نشست ابراهیم معتمدی با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم
معاون عمرانی استاندار قم تاکید کرد؛
دلایل وقوع تخلفات ساختمانی در قم مشخص گردد
معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار قم اظهار داشت: باید ریشه و دلایل وقوع تخلفات ساختمانی استان مشخص گردد چرا که در صورت برخورد با ریشه ها، تخلفات کاهش می یابد.
ابراهیم معتمدی پیش از ظهر شنبه در نشست با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم تصریح کرد: باید تلاش گردد تا سطح کیفی خدمات مهندسی افزایش یابد و از توان و ظرفیت مهندسان استان نیز در بخش ‌های مختلف استان استفاده شود.
معتمدی ادامه داد: تخلفات ساختمانی، موضوع نقشه‌های اجرایی و نیز بحث مجریان ذی‌صلاح از جمله موضوعات مهمی است که می‌بایست با هماهنگی نهادهای مختلف برای حل این مشکلات تلاش کرد و امیدوار هستیم در این دوره با تشکیل کارگروهی تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
وی ادامه داد: باید ریشه تخلفات ساختمانی مشخص گردد که در این صورت اگر با ریشه‌ها برخورد گردد؛ شاهد کاهش این تخلفات خواهیم بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز در این جلسه گفت: در بحث تعرفه ‌های خدمات مهندسی از سال نود و چهار، روند منظمی شکل گرفته و مباحث کارشناسی پس از تصویب در هیأت مدیره سازمان از پانزدهم بهمن هر سال آغاز و در نهایت تا پایان سال تعرفه ‌های سال بعد در کمیته ۴ نفره استان مشخص و نهایی می‌شد که امیدوار هستیم در دوره جدید نیز این روند ادامه یابد.
مقومی عنوان کرد: مهندسان امروز از لحاظ معیشتی با مشکلاتی روبرو هستند و انتظار می‌ رود گام‌هایی در مسیر واقعی سازی تعرفه خدمات مهندسی در تمامی رشته ‌های برداشته شود.
وی با اشاره به طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می ‌رسد این طرح نیازمند بازنگری جدی است که در این زمینه پیشنهاداتی آماده شده و ارائه خواهد شد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اسفند ۰۰
338 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0