مدیریت وظیفه گرا، مدیریت منسوخ شده ای است و مدیریت باید نتیجه گرا باشد مدیریت وظیفه گرا، مدیریت منسوخ شده ای است و مدیریت باید نتیجه گرا باشد

مدیریت وظیفه گرا، مدیریت منسوخ شده ای است و مدیریت باید نتیجه گرا باشد

مدیریت وظیفه گرا، مدیریت منسوخ شده ای است و مدیریت باید نتیجه گرا باشد ، نمی خواهند نهادهای مدنی باشند ولی شما مصرانه پای این نهاد بایستید و برخوردها شما را دلسرد نکند

کد خبر: 001006009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۰۰ - ۱۰:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مدیریت وظیفه گرا، مدیریت منسوخ شده ای است و مدیریت باید نتیجه گرا باشد ، نمی خواهند نهادهای مدنی باشند ولی شما مصرانه پای این نهاد بایستید و برخوردها شما را دلسرد نکند

مدیریت وظیفه گرا، مدیریت منسوخ شده ای است و مدیریت باید نتیجه گرا باشد

مدیریت وظیفه گرا، مدیریت منسوخ شده ای است و مدیریت باید نتیجه گرا باشد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد:
مدیریت وظیفه گرا منسوخ است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: مدیریت وظیفه گرا، مدیریت منسوخ شده ای است و مدیریت باید نتیجه گرا باشد.
احمد خرم عصر امروز ۶ دی ماه در جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان کرمان خطاب به اعضای نظام مهندسی بیان کرد: نمی خواهند نهادهای مدنی باشند ولی شما مصرانه پای این نهاد بایستید و برخوردها شما را دلسرد نکند.
خرم، نهادهای مدنی را پایه دمکراسی دانست و گفت: اگر این نهادها از بین بروند، دمکراسی نیز از بین خواهد رفت.
وی خطاب به جامعه مهندسین بیان کرد: باید جدی وارد صحنه شوید و پی‌گیر اصلاح قوانین باشید و از اختیارات و وظایف قانونی خود دفاع کنید در غیر اینصورت فاتحه جامعه مهندسی خوانده شده است. معتقد هستم هیات مدیره های جدید محکم تر، منطقی تر و اصولی تر کارها را پیش خواهند برد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابراز تاسف از اینکه طرح و برنامه از پیش تعیین شده در جلسات هیات مدیره برخی استانها مطرح نمی شود، گفت: مدیریت وظیفه گرا، مدیریت منسوخ شده ای است و مدیریت باید نتیجه گرا باشد.
خرم ادامه داد: با آسیب شناسی، چالشها و برنامه ها را مشخص کنید و برنامه های کلان را عملیاتی و به طرح و پروژه تبدیل کنید.
خرم بر ضرورت تعامل این نهاد با سایر ارگان ها تاکید کرد و گفت: به سرعت منابع جدید درآمدی را تعیین کنید و متاسفانه نود و پنج درصد ماموریتها و وظایف‌مان انجام نداده ایم؛ بطور مثال برای صنعتی سازی چه کار کرده اید؟ هم‌چنین روش های صرفه جویی را در طرحها اعمال کنید و راه اندازی بیمه، تضمین کیفیت و مسئولیت از منابع جدید درآمدی است.
خرم بر ضرورت اجرای مبحث ۲۲، آئین نامه مقررات ملی ساختمان تاکید کرد و افزود: اگر به درآمدها خدشه وارد شود خدمات مهندسی ترمز می کند و کشور توان تحمل این ایست را ندارد و باید روز به روز خدمات مهندسی گسترده تر شود.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ دی ۰۰
331 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0