محمد صالح خویی

دریافت تندیس کیفیت در ساخت و ساز کشور توسط محمد صالح‌خویی در دومین همایش سراسری کیفیت در ساخت و ساز

در دومین همایش سراسری کیفیت در ساخت و ساز که در ساختمان همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اکبر ترکان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، بر اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و مقایسه سرمایه‌گذاری دولت و مردم در این بخش تاکید کرد و گفت: در حالی که سرمایه‌گذاری مردم و خانوارهای ما حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان است، دولت حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت ساختمان سرمایه‌گذاری می‌کند.

کد خبر: 5114 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ دی ۹۵ - ۸:۱۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در دومین همایش سراسری کیفیت در ساخت و ساز که در ساختمان همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اکبر ترکان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، بر اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و مقایسه سرمایه‌گذاری دولت و مردم در این بخش تاکید کرد و گفت: در حالی که سرمایه‌گذاری مردم و خانوارهای ما حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان است، دولت حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت ساختمان سرمایه‌گذاری می‌کند.دریافت تندیس کیفیت در ساخت و ساز کشور توسط صالح‌خویی

دریافت تندیس کیفیت در ساخت و ساز کشور توسط صالح‌خویی

دریافت تندیس کیفیت در ساخت و ساز

دریافت تندیس کیفیت در ساخت و ساز کشور توسط صالح‌خویی

در این همایش همچنین مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود، باید کار را دست کاردان بسپاریم تا مشکلات را شناسایی و سپس راهکارهای لازم را ارائه کند. پس نباید با حرف کسی که تخصص ندارد، جاده یا ساختمان ۳۰ طبقه ساخت. کار درست را صحیح انجام دادن مهم است، کار غلط را اگر هم با کیفیت انجام دهیم افتخار نیست.

در ادامه این همایش شرکت «سازه گستر شمال» در بین ۴۰ برند برتر ایران به‌عنوان کارآفرین برتر کشور و کیفیت ساخت و ساز موفق به دریافت تندیس و لوح افتخار شد.

مهندس محمد صالح‌خویی به‌عنوان یکی از نیروهای علمی مازندران و کشور که عضو هیات بنیاد ملی نخبگان کشور شد، به بی‌توجهی‌هایی که به منطقه آزاد نوشهر و غرب مازندران شده، اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار باید ۳ عنصر پول، قدرت و علم را در کنار هم داشته باشیم. مسائل غرب مازندران را بایستی از دریچه علمی بررسی کرد. همچنین، باید از جوانان نخبه استفاده بهینه کرد و در عصر ماشینی شدن امور از آنها جهت تحول اقتصادی بهره مناسب برد تا از استعدادهایشان استفاده شود.

وی ادامه داد: سالانه میلیون‌ها گردشگر به غرب مازندران سفر و بیش از یک میلیون شغل و درآمدهای هنگفتی برای منطقه ایجاد می‌کنند، اما امکانات و تسهیلات مناسب گردشگری در منطقه بسیار ضعیف است و گردشگران هم تنها به صورت فصلی از منطقه بهره‌مند می‌شوند، درحالی‌که در برخی از کشورها که یک‌چهارم طبیعت ما را هم ندارند، بیشترین و بهترین استفاده را از آن می‌برند.

مدیرعامل شرکت سازه گستر شمال نیز اشاره کرد: برای آینده غرب مازندران باید چشم انداز داشت، زیرا نه قطب کشاورزی است و نه قطب صنعتی و نه گردشگری. همچنین افزود: ماجرای تصویب منطقه آزاد در غرب مازندران نوشهر به سال‌ها قبل برمی‌گردد اما در چند سال اخیر صحبت‌ها و وعده‌ها باعث شده که مردم این منطقه نسبت به تحول اقتصادی و تجاری امیدوار شوند. در سال ۹۲ اعلام شد تبدیل برخی شهرهای استان مازندران به منطقه آزاد تجاری در دست بررسی است و این استان با گسترش حدود ۲۴ هزار کیلومتر مربع از موقعیت ویژه و خاصی برخوردار است.

صالح‌خویی همچنین گفت: برای ایجاد منطقه ویژه آزاد تجاری و گردشگری در این استان با توجه به استقرار اداره کل بنادر و دریانوردی درمنطقه ویژه اقتصادی نوشهر، وجود فرودگاه در شهرهای ساحلی نوشهر و رامسر، طرح ملی آزاد راه تهران – شمال، مجموعه گردشگری، تفریحی و اقامتی نمک‌آبرود چالوس، دانشگاه علوم دریایی ارتش، اداره کل گمرکات در نوشهر، بوستان‌های جنگلی نور، سیسنگان و پایانه گل و گیاه در عباس آباد و سایر امکانات مهم شرایط مطلوبی ایجاد شده است.

شرکت سازه‌گستر شمال مجموعه‌ای از به‌روزترین مراکز فروش ویلا در مازندران، ویلاها و زمین‌ها را در شمال کشور در اختیار دارد و شرایط فروش ویلای جنگلی و فروش ویلا تا محمود‌آباد را برای واگذاری به مشتریانی که به‌دنبال محلی برای سرمایه‌گذاری هستند، فراهم کرده است.

دریافت تندیس کیفیت در ساخت و ساز کشور توسط صالح‌خویی

منبع: اتحادیه طلا

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ دی ۹۵
1460 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0