کنترل مضاعف و نظارت کیفیت ساخت و سازها در شهرستان‌ های اردبیل کنترل مضاعف و نظارت کیفیت ساخت و سازها در شهرستان‌ های اردبیل

کنترل مضاعف و نظارت کیفیت ساخت و سازها در شهرستان‌ های اردبیل

کنترل مضاعف و نظارت کیفیت ساخت و سازها در شهرستان‌ های اردبیل ، تشدید می شود. یکی از وظایف سازمان کنترل و نظارت بر عملکرد ناظران ساختمان‌ها است

کد خبر: 010627006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ - ۸:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کنترل مضاعف و نظارت کیفیت ساخت و سازها در شهرستان‌ های اردبیل ، تشدید می شود. یکی از وظایف سازمان کنترل و نظارت بر عملکرد ناظران ساختمان‌ها است

کنترل مضاعف و نظارت کیفیت ساخت و سازها در شهرستان‌ های اردبیل

کنترل مضاعف و نظارت کیفیت ساخت و سازها در شهرستان‌ های اردبیل
تشدید نظارت کیفیت ساخت و سازها در شهرستان‌ های اردبیل عملیاتی می‌ گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: با تشدید کنترل مضاعف در شهرستان‌ ها شاهد ارتقای کیفیت ساخت و سازها خواهیم بود و یکی از وظایف سازمان کنترل و نظارت بر عملکرد ناظران ساختمان‌ها بوده و از این وظیفه خود کوتاه نخواهیم آمد.
شهریار گل‌محمدی در حاشیه نشست با شهردار سرعین و در بازدید از پروژه‌های در حال ساخت شهر سرعین، گفت: با تشدید کنترل مضاعف در شهرستان‌ ها شاهد ارتقای کیفیت ساخت و سازها خواهیم بود و یکی از وظایف سازمان کنترل و نظارت بر عملکرد ناظران ساختمان‌ ها بوده و از این وظیفه خود کوتاه نخواهیم آمد.
وی گفت: مهم‌ترین اولویت سازمان جلب رضایت شهروندان از کیفیت ساخت و سازها بوده که این امر با کنترل و نظارت بر عملکرد ناظران در ساختمان‌ ها میسر خواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت در اجرای پروژه‌ های ساختمانی، نقش بسزایی در امر ساخت و سازها داشته که باید شاخصه‌های کیفی مد نظر، همواره مورد ارزیابی قرار گیرد.
گل محمدی، از فراهم کردن امکانات رفاهی از جمله خرید زمین و احداث ساختمان اداری و سوئیت خبر داد و افزود: در نشستی که با شهردار سرعین انجام شد مقرر گردید تا در اسرع وقت با واگذاری زمین از طرف شهرداری نسبت به احداث ساختمان اداری برای دفتر نمایندگی و امکانات رفاهی برای بهره‌مندی اعضای سازمان اقدامات لازم صورت گیرد.
وی گفت: خواستار حل مشکلات مالیاتی مجریان ذی‌صلاح هستیم و هدف از برگزاری این نشست خواستار رفع مشکلات مالیاتی مجریان ذی‌صلاح که فقط در حوزه نظام مهندسی ساختمان فعالیت می‌ کنند، هستیم.
وی در ادامه مسائل و مشکلات مالیاتی مجریان فعال در نظام مهندسی ساختمان را تشریح کرد و ادامه داد: یکی از مولفه‌ های توسعه پایدار در کشور، فعالان حوزه ساخت و ساز بوده و باید در جهت رفع موانع پیش روی این قشر از جامعه تلاش کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به برخی از خدمات قابل توجه و ارزنده این طبقه از جامعه اشاره کرد و خواستار مساعدت اداره کل امورمالیاتی استان در مورد رفع موانع پیش‌روی این بخش شد.
گل محمدی ادامه داد: در این نشست مقرر گردید، در تفاهم‌نامه‌ای برای سال ۱۴۰۲ تمام مسائل و مشکلات موجود برطرف گردد.
در ادامه هر یک از نمایندگان مجریان ذی‌صلاح مشکلات این حوزه را بیان و خواستار رفع دغدغه و چالش‌ های جامعه مهندسی بویژه در حوزه مالیاتی شدند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ شهریور ۰۱
249 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0