سند دارکردن اراضي کشاورزي فرصت خوبي براي ورود سرمايه گذاران به بخش کشاورزي سند دارکردن اراضي کشاورزي فرصت خوبي براي ورود سرمايه گذاران به بخش کشاورزي

سند دارکردن اراضي کشاورزي فرصت خوبي براي ورود سرمايه گذاران به بخش کشاورزي

سند دارکردن اراضي کشاورزي فرصت خوبي براي ورود سرمايه گذاران به بخش کشاورزي ، را فراهم خواهد کرد. زمینه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نسبت به قبل افزایش خواهد داشت

کد خبر: 000124005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ فروردین ۰۰ - ۲:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سند دارکردن اراضي کشاورزي فرصت خوبي براي ورود سرمايه گذاران به بخش کشاورزي ، را فراهم خواهد کرد. زمینه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نسبت به قبل افزایش خواهد داشت

سند دارکردن اراضي کشاورزي فرصت خوبي براي ورود سرمايه گذاران به بخش کشاورزي

سند دارکردن اراضي کشاورزي فرصت خوبي براي ورود سرمايه گذاران به بخش کشاورزي
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی بیان کرد:
سند دارکردن اراضي کشاورزي فرصت خوبي براي ورود سرمايه گذاران به بخش کشاورزي را فراهم خواهد کرد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان از عقد تفاهم نامه فی مابین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی با مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی خبر داد.
شهرام شفیعی تصریح کرد: در اجرای ماده پنجاه و چهار قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تثبیت محدوده اراضی ملی و غیرملی و با توجه به اهمیت و نقش صدور مالکیت اراضی کشاورزی در کاهش دعاوی و تسهیل سرمایه گذاری در بخش کشاورزی پیرو تفاهم نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی، این سازمان اقدام به عقد تفاهم نامه فی مابین با مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان نموده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی، در ادامه هدف سازمان از عقد تفاهم نامه را انجام عملیات ترویجی و تسهیل‌گری برای تشکیل پرونده اولیه جهت صدور سند اراضی کشاورزی دانست.
وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی با داشتن مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی و شرکت‌های تخصصی امور اراضی مستقر در دهستان‌های استان در فرایند تشکیل پرونده سند دار کردن اراضی کشاورزی حضور خواهد داشت.
شفیعی، نقش مهم آموزش را در آگاه سازی و تشویق مخاطبان بسیار حایز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه به ارتباط نزدیک مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی با بهره برداران در روستاهایی که طرح رفع تداخلات اراضی و کاداستر اجرا شده است اطلاع رسانی لازم انجام گیرد.
وی عنوان کرد: از آن جایی که تمامی امور سازمان از طریق سامانه ارجاع کار به مراکز واگذاری می گردد، این طرح نیز پس از انجام زیرساختها از طریق سامانه مذکور قابل اجرا خواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی، در خاتمه ابراز امیدواری نمود که با اجرای صحیح این طرح و سند دار نمودن اراضی فاقد سند انشالله برنامه ریزی لازم برای دسترسی آسان به آمار برای ارایه خدمات هر چه بهتر به بهره برداران فراهم خواهد شد و زمینه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نسبت به قبل افزایش خواهد داشت.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ فروردین ۰۰
528 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0