دیدار دیزجی با محمد علی آل هاشم نماینده ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار دیزجی با محمد علی آل هاشم نماینده ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

دیدار دیزجی با محمد علی آل هاشم نماینده ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

دیدار دیزجی با محمد علی آل هاشم نماینده ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ، صورت گرفت. وی ضمن با اهمیت خواندن حمایت مدیران و مسئولان کشوری و استانی، خواستار حمایت ایشان از جامعه ی مهندسی استان شد

کد خبر: 000913004 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آذر ۰۰ - ۷:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار دیزجی با محمد علی آل هاشم نماینده ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ، صورت گرفت. وی ضمن با اهمیت خواندن حمایت مدیران و مسئولان کشوری و استانی، خواستار حمایت ایشان از جامعه ی مهندسی استان شد

دیدار دیزجی با محمد علی آل هاشم نماینده ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

دیدار دیزجی با محمد علی آل هاشم نماینده ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
دیدار رئیس،اعضای هیات مدیره دوره نهم و بازرسان با حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه وامام جمعه تبریز
رئیس،اعضای هیات مدیره دوره نهم و بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام محمد علی آل هاشم نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار، دیزجی رییس سازمان ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز گفت: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگرسعادت حضور در محضر پرفیض نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز نصیب بنده و همکاران عزیزم در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گردید.
وی در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته بسیج همچنین تسلیت رحلت جانگداز حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه اسبق تبریز، گزارش کوتاهی از ساختار تشکیلاتی سازمان و انتخابات هیات مدیره ارائه و در ادامه درباره اهداف و برنامه های هیات مدیره سازمان در راستای صیانت از سرمایه های ملی و صنعت احداث و نیز تنسیق امور مهندسان سخنانی را بیان کرد.
وی ضمن با اهمیت خواندن حمایت مدیران و مسئولان کشوری و استانی، خواستار حمایت ایشان از جامعه ی مهندسی استان شد.
دیزجی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج معماری اسلامی و ارتقا کیفیت خدمات مهندسی در ساخت و ساز استان، گفت: امیدوار هستیم بتوانیم در سایه توجهات حضرت عالی و مسئولین محترم دراین راستا نیز گامهای اساسی برداریم.
وی با اشاره به کیفیت ساخت و ساز و استفاده از پتانسیل مهندسان کشور در سال‌های اخیر، گفت: درزلزله های سال‌های اخیرو مخصوصا در زلزله اخیر بندرعباس ما شاهد کاهش چشمگیر تلفات جانی بوده ایم.
دیزجی اظهار داشت: حفظ جان مردم و سرمایه های ملی در زلزله های اخیر از افتخارات جامعه ی مهندسی استان و کشوربوده است.
دیزجی با مهم خواندن استفاده از افراد متخصص در ساخت و ساز گفت: جهت حفظ و صیانت از سرمایه های ملی انتظار حمایت و ایجاد فرصتهای شغلی برای مجریان ذیصلاح را خواستاریم.
در ادامه این دیدار امام جمعه تبریز حجت الاسلام و المسلمین دکتر آل هاشم نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک به منتخبین جدید هیات مدیره نکاتی چند را بیان کرد.
امام جمعه محترم تبریز گفت: در راستای سالم سازی فضای شهری توسط متخصصین و اعضای هیات مدیره که امین جامعه مهندسی و مورد اعتماد مهندسین استان هستند، امیدوار هستیم در این راستا تلاشهای لازم را انجام بدهید و انتظار داریم مهندسان در رابطه با نظارت براجرای صحیح ساختمان‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمایند.
وی افزود: در مورد بافت فرسوده و ساختمان‌های حاشیه نشین شهری با همکاری مسئولین توجه خاصی برای استحکام بنای سازه ها به عمل آید.
وی ادامه داد: انتظارم این است که توجه ویژه به معماری اسلامی درکلیه طراحی ها و تمامی شهرها مورد عنایت قراربگیرد.
وی از هیات مدیره سازمان خواستند تا ارتباط صمیمی و تنگاتنگی با وکلای رسمی دادگستری که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند و قضاوت می کنند، هم‌چنین شهرداران مناطق و اداره راه و شهرسازی و افرادی که در حوزه ساخت و ساز نقش دارند در راستای منافع شهر و استان اشاره کردند.
وی در خاتمه گفت: برای هیات مدیره منتخب در طول ماموریت سه ساله خود ازخداوند منان سلامتی و توفیق خدمت مسالت می کنیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۰۰
339 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0