رد صلاحیت ده نامزد نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی رد صلاحیت ده نامزد نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی

رد صلاحیت ده نامزد نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی

رد صلاحیت ده نامزد نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ، صورت گرفت. پیش تر صلاحیت دویست و سی و یک نفر از نامزدهای این انتخابات تایید شده بود

کد خبر: 000726003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ - ۶:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رد صلاحیت ده نامزد نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ، صورت گرفت. پیش تر صلاحیت دویست و سی و یک نفر از نامزدهای این انتخابات تایید شده بود

رد صلاحیت ده نامزد نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی

رد صلاحیت ده نامزد نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی
در حالی قرار است نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار گردد که ده نفر از کاندیداهای این انتخابات رد صلاحیت شده‌اند.
براساس اعلام قبلی وزارت راه و شهرسازی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار می گردد. پیش تر صلاحیت دویست و سی و یک نفر از نامزدهای این انتخابات تایید شده بود.
محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی دیروزدر پاسخ به این سوال که برخی از نمایندگان مجلس به روند تایید صلاحیت نامزدهای نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی و تفاوت آن با شهرستان ‌ها اعتراض دارند، ادامه داد: آن چیزی که مشخص است در تمام استان ‌ها هیئت نظارت و اجرایی لیست‌هایی را منتشر می‌ کنند.
محمودزاده تصریح کرد: هیئت نظارت مرکزی در نهایت این لیست‌ ها را بررسی کرده یا صلاحیت ‌ها را تایید می‌کند و اگر لازم باشد اصلاحی در این زمینه صورت بگیرد آن را به استان ‌ها ابلاغ می‌کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این اتفاق هنوز در مورد تهران نیفتاده با توجه به این‌که لیست نامزدهای تایید صلاحیت شده نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان‌ نظام مهندسی خیلی دیر از سوی هیئت اجرایی دیر اعلام گردید، فرصت بررسی صلاحیت نبوده اما به زودی در مورد لیست نامزدهای تایید صلاحیت شده تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.
در راستای اظهارات معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی شنیده‌ها حاکی از آن است صلاحیت احمد خرم، سید مهدی هاشمی، رضا خوان پایه، علی‌رضا میر جعفری، سیامک الهی فر، محمود سردار، بیژن خطیبی، محمد صابونی، بیتا جمالی، محمد طاهری رد شده است.
هم‌چنین پروانه اشتغال به‌کار حسام الدین راقی و مهیار فرنیا نیز تعلیق شده است.
منبع: ساختمان آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مهر ۰۰
407 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0