بحث و بررسی راه‌کارهای برخورد با تخلفات شهرهای گرمدره و ماهدشت بحث و بررسی راه‌کارهای برخورد با تخلفات شهرهای گرمدره و ماهدشت

بحث و بررسی راه‌کارهای برخورد با تخلفات شهرهای گرمدره و ماهدشت

بحث و بررسی راه‌کارهای برخورد با تخلفات شهرهای گرمدره و ماهدشت ، با حضور رییس شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان کشور صورت گرفت

کد خبر: 010313019 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ خرداد ۰۱ - ۷:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بحث و بررسی راه‌کارهای برخورد با تخلفات شهرهای گرمدره و ماهدشت ، با حضور رییس شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان کشور صورت گرفت

بحث و بررسی راه‌کارهای برخورد با تخلفات شهرهای گرمدره و ماهدشت

بحث و بررسی راه‌کارهای برخورد با تخلفات شهرهای گرمدره و ماهدشت
با حضور رییس شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان کشور راه‌کارهای برخورد با تخلفات شهرهای گرمدره و ماهدشت بحث و بررسی گردید
فلسفه وجود شورای انتظامی را در وهله اول پیش‌گیری از تخلف و سپس برخورد با متخلفین است
روز ۴ شنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان عبدی قهرودی رییس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و مدیرکل دفتر توسعه مهندسی بود.
در این دیدار که علاوه بر اعضای شورای انتظامی استان البرز، ریاست سازمان نظام مهندسی ساخمان استان البرز و برخی از اعضای هیات مدیره نیز حاضر بودند.
خردرنجبر رییس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، ضمن خوشامد گویی به عبدی قهرودی، به ارایه گزارشی از نحوه رسیدگی به پرونده ها و تخلفات ارجاع شده، مدت زمان رسیدگی، تعداد پرونده های بررسی شده در شورای انتظامی استان البرز پرداخت.
هم‌چنین در این نشست موضوع تخلفات مراجع صدور پروانه در شهرهای گرمدره و ماهدشت استان البرز در قبول مهندسان ناظر برای پروژه های ساختمانی بدون ثبت در سازمان و سلب امکان انجام وظیفه کنترل رعایت مقررات ملی ساختمان مطرح و در مورد راه‌کارهای قانونی توقف این تخلفات و برخورد قانونی و بازدارنده با متخلفین اعم از مهندسان و شهرداریها بحث و تبادل نظر گردید.
محسن خیری ریاست سازمان نیز در این نشست ضمن خوشامدگویی به رییس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، با اشاره به سوابق استنکاف برخی شهرداریها از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و حوادث تلخ ناشی از این رویکرد در کشور، خواستار برخورد ویژه و قاطع با متخلفین شد.
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی و رییس شورای انتظامی کشور نیز در سخنانی فلسفه وجود شورای انتظامی را در وهله اول پیش‌گیری از تخلف و سپس برخورد با متخلفین برشمرد.
وی ارایه خدمات مهندسی بدون اطلاع سازمان نظام مهندسی را خیلی خطرناک برشمرد و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همکاری همه مراجع قانونی استان البرز و کشور شاهد توقف تخلفات این‌چنین باشیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ خرداد ۰۱
391 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0