مدیر واحد حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز معرفی گردید مدیر واحد حقوقی سازمان

مدیر واحد حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز معرفی گردید

طی حکمی از طرف مهندس محمد قنبری، مدیر واحد حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز معرفی گردید..

کد خبر: 960606010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ شهریور ۹۶ - ۳:۱۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز طی حکمی از طرف مهندس محمد قنبری، مدیر واحد حقوقی سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان البرز  معرفی گردید..مدیر واحد حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مدیر واحد حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مدیر واحد حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز معرفی گردید

مدیر واحد حقوقی سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان البرز معرفی گردید

روز ۲ شنبه ششم شهریور ماه نود و شش، در مراسمی که با حضور مهندس قنبری رییس و مهندس غفاری نایب رییس اول و مهندس طلوعی مدیر روابط عمومی سازمان در محل دفتر رییس سازمان برگزار گردید، مهندس حشمت الله سرتیپ زاده  بعنوان مدیر واحد حقوقی سازمان معرفی و حکم مسوولیت خود را از رییس سازمان دریافت کرد.

در این مراسم مهندس قنبری رییس سازمان، بیان کرد : با توجه به آمار ارایه گردیده از طرف کمیته حقوقی سازمان و بررسیها و تصویب هیات مدیره سازمان نسبت به تاسیس واحد حقوقی سازمان اقدام گردید.

قنبری ضمن اشاره به سوابق و تجارب مهندس سرتیپ زاده، ابراز امیدواری کرد با توجه به موارد متعدد ارجاع پرونده ها و موضوع های حقوقی و مشکلات مرتبط با حقوق مهندسین عضو سازمان و مسوولیتهای حقوقی مرتبط با خدمات مهندسی ارایه گردیده، واحد حقوقی سازمان ضمن حراست از جایگاه حقوقی سازمان، بتواند نسبت به ارایه مشاوره های کارگشا به اعضای سازمان اقدام کند.

مدیر واحد حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مهندس سرتیپ زاده هم ضمن تشکر از حسن اعتماد  هیات مدیره سازمان به وی، ابراز امیدواری کرد این واحد با بهره گیری مشاوران زبده بتواند وظایف خطیر خود را با موفقیت به انجام برساند.

سرتیپ زاده هم چنین از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با علم حقوق و مسوولیتهای حقوقی مهندسین در آینده نزدیک خبر داد.

شایان ذکر است مهندسین گرامی میتوانند جهت بهره مندی از مشاوره های حقوقی در روزهای یک شنبه و ۳ شنبه هر هفته از ساعت نه الی دوازده به واحد حقوقی سازمان مراجعه کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

 

دانلود آخرین ویرایش نشریه ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۶
2696 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0