مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان: آزمون ورود به حرفه مهندسان ۲۰ مهر برگزار می‌گردد مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان: آزمون ورود به حرفه مهندسان ۲۰ مهر برگزار می‌گردد

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان: آزمون ورود به حرفه مهندسان ۲۰ مهر برگزار می‌گردد

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان: آزمون ورود به حرفه مهندسان ۲۰ مهر برگزار می‌گردد ، ثبت‌نام دومین دوره آزمون‌ طراحی معماری در سال 1402 نیز به زودی و بلافاصله پس از اعلام قطعی نتایج آزمون قبلی، انجام خواهد شد

کد خبر: 020718009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ مهر ۰۲ - ۷:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان: آزمون ورود به حرفه مهندسان ۲۰ مهر برگزار می‌گردد ، ثبت‌نام دومین دوره آزمون‌ طراحی معماری در سال ۱۴۰۲ نیز به زودی و بلافاصله پس از اعلام قطعی نتایج آزمون قبلی، انجام خواهد شد

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان: آزمون ورود به حرفه مهندسان ۲۰ مهر برگزار می‌گردد

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان: آزمون ورود به حرفه مهندسان ۲۰ مهر برگزار می‌گردد
آزمون ورود به حرفه مهندسان ۲۰ مهر برگزار می‌گردد
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی به‌طور هم‌زمان در هفتاد شهر کشور خبر داد.
حامد مانی‌فر با اشاره به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، گفت: داوطبان این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان می‌توانند در رشته‌های مهندسی عمران، نقشه‌برداری، شهرسازی، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و ترافیک در صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا شرکت داشته باشند.
مانی فر افزود: ثبت‌نام دومین دوره آزمون‌ طراحی معماری در سال ۱۴۰۲ نیز به زودی و بلافاصله پس از اعلام قطعی نتایج آزمون قبلی، انجام خواهد شد.
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان افزود: در این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در مجموع ۱۶۱ هزار نفر شرکت کرده اند که ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر از آنها مرد و ۳۵ هزار و سیصد نفر زن هستند.
وی گفت: آزمون نظام مهندسی ساختمان در ۷۰ شهر به طور هم‌زمان در دو نوبت صبح و عصر و در روزهای پنجشبنه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه برگزار می‌گردد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مهر ۰۲
182 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0