تعیین و بازدید از سه محدوده خارج شهر برای انتقال صنایع آلاینده بجنورد

تعیین و بازدید از سه محدوده خارج شهر برای انتقال صنایع آلاینده بجنورد

تعیین و بازدید از سه محدوده خارج شهر برای انتقال صنایع آلاینده بجنورد ، اعلام نتیجه می شود. تأمین الزامات زیست محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است و تشکیل کارگروه انتقال صنایع آلاینده با همین هدف گسترش قانون هوای پاک بوده است

کد خبر: 990430003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۹۹ - ۹:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، تعیین و بازدید از سه محدوده خارج شهر برای انتقال صنایع آلاینده بجنورد ، اعلام نتیجه می شود. تأمین الزامات زیست محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است و تشکیل کارگروه انتقال صنایع آلاینده با همین هدف گسترش قانون هوای پاک بوده است

تعیین و بازدید از سه محدوده خارج شهر برای انتقال صنایع آلاینده بجنورد

تعیین و بازدید از سه محدوده خارج شهر برای انتقال صنایع آلاینده بجنورد

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خبر داد

تعیین سه محدوده خارج شهر برای انتقال صنایع آلاینده بجنورد

معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: نظام مهندسی معدن استان، ۳ محدوده برای انتقال معادن آلاینده را مشخص کرده و این هفته از این نواحی بازدید و اعلام نتیجه می ‌شود.
محسن محمدی صبح امروز در جلسه ای با محوریت بررسی انتقال معادن آلاینده استان که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار گردید، بیان داشت: تأمین الزامات زیست محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است و تشکیل کارگروه انتقال صنایع آلاینده با همین هدف گسترش قانون هوای پاک بوده است.
وی گفت: تأمین این الزامات نباید بار مضاعفی به پیمان‌کاران وارد کند و اقتصاد این قشر دچار مشکل گردد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نظام مهندسی معدن استان سه محدوده برای انتقال معادن آلاینده را مشخص کرده است و این هفته متولیان امر باید از این نواحی بازدید میدانی داشته و اعلام نتیجه کنند.
وی ادامه داد: تا بیست روز آینده جلسات کارگروه انتقال صنایع آلاینده استان با حضور مدیران دستگاه ‌های اجرایی مربوط، معدن کاران و پیمان‌کاران ادامه می ‌یابد و مصوبات آن غیرقابل تغییر و لازم‌الاجراست.
محمدی در انتها با اشاره به این که خراسان شمالی اولین استان تشکیل دهنده کارگروه انتقال صنایع آلاینده قبل از ابلاغ کشوری است، خاطر نشان ساخت: این موضوع نشان دهنده فهم ضرورت ‌ها توسط مسئولان استانی است و در این کارگروه تلاش می ‌کنیم تصمیم گیری ها تسریع گردد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ تیر ۹۹
395 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0