جزییاتی از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان کرمانشاه مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

جزییاتی از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان کرمانشاه

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان داشت: این دوره از برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی خیلی منظم برگزار گردید و هیچ گونه حاشیه ای نداشته است.

کد خبر: 970706009 تاریخ انتشار: جمعه ۶ مهر ۹۷ - ۸:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان داشت: این دوره از برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی خیلی منظم برگزار گردید و هیچ گونه حاشیه ای نداشته است.

جزییاتی از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان کرمانشاه

جزییاتی از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان کرمانشاه

جزییاتی از برگزاری انتخابات نظام  مهندسی در استان کرمانشاه

هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه، از ساعت هشت روز (پنجم مهر) در این استان آغاز شد و تا ساعت شانزده نیز ادامه داشت.
مسعود شجاعی _ مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، با عنوان این که این انتخابات هر ۳ سال یک بار برگزار می گردد، عنوان کرد: بیش از ۱ هزار نفر برای شرکت در انتخابات این دوره از نظام مهندسی به محل اخذ رای واقع در هتل پارسیان جنب اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه نمودند.
شجاعی ادامه داد: سعی گردید تا امکانات کافی برای ارائه خدمات و افزایش سرعت عمل در این دوره افزایش یابد بهمین منظور بیش از پنجاه نفر عوامل اجرایی در مرکز اخذ رای حضور داشتند تا رضایت نسبی از اعضا حاصل گردد تا زمان و فعالیت مهندسان تحت الشعاع قرار نگیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به این که برای سیزده کرسی هیات مدیره نظام مهندسی استان سی و نه نفر کاندید شده اند، افزود: در این انتخابات ۷ گروه از مهندسان عمران، برق، معماری، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک با یک دیگر رقابت کردند.
وی اظهار داشت: این دوره از برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی خیلی منظم برگزار گردید و هیچ گونه حاشیه ای نداشته است.

جزییاتی از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان کرمانشاه

شجاعی در مورد زمان شمارش آرا و اعلام نتایج نیز افزود: پس از اتمام رای گیری شمارش آرا شروع شده و بعد از تایید سعی خواهد شد تا پایان وقت قانونی اعلام گردد.
قابل ذکر است که با مشخص شدن سیزده نفر عضو هیات مدیره، این افراد نیز در نخستین نشست خود انتخابات هیات رییسه برگزار کرده و ۵ نفر بعنوان رییس سازمان، نایب رییس اول، نایب رییس دوم، خزانه دار و دبیر بعنوان هیات رییسه سازمان نظام مهندسی استان انتخاب کنند.

منبع : تین نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مهر ۹۷
1065 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0