آزمون

جزئیات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور


آزمون این آزمون طی روزهای پنج شنبه نوزدهم و جمعه بیستم اسفندماه در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار گردید. این آزمون طی روزهای پنج شنبه نوزدهم و جمعه بیستم اسفندماه در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار گردید.

کد خبر: 9670 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اسفند ۹۵ - ۵:۲۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)آزمون این آزمون طی روزهای پنج شنبه نوزدهم و جمعه بیستم اسفندماه در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار گردید.جزئیات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اصفهان

جزئیات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اصفهان

جزئیات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اصفهان

جزئیات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اصفهان

این آزمون در رشته‌های عمران،معماری، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات الکتریکی، برق و نقشه‌برداری در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در۲ نوبت برگزار شد.

حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی در کنار بازدید از مرحله های آزمون بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان همه ساله در۲ مرحله ۱ مرحله در شهریورماه و مرحله دوم در اسفندماه برگزار میشود که در شهریورماه بیش از نه هزار نفر و امسال در مرحله دوم هشت هزار و پنجاه نفر شرکت کرده‌اند.

غلامی اذعان کرد: نتایج آزمون خردادماه به اطلاع متقاضیان میرسد که افرادی که حداقل نصاب معین شده توسط وزارت راه و شهرسازی را کسب کنند وارد حرفه نظام‌مهندسی میشوند و پروانه اشتغال بکار مهندسی را دریافت میکنند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۵
1384 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0