تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اردبیل معاونت امور عمرانی استاندار اردبیل

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اردبیل

معاونت امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده شهرها و خارج از محدوده در این استان تخریب می گردد.

کد خبر: 970808004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ آبان ۹۷ - ۱۱:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاونت امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده شهرها و خارج از محدوده در این استان تخریب می گردد.

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اردبیل

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اردبیل

ساخت و سازهای غیر مجاز در اردبیل  تخریب می گردد

 

بهروز ندایی روز شنبه در مراسم اعطای اعتبارنامه هیات مدیره هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، اظهار کرد: برای داشتن ساخت و ساز اصولی باید طراحی بناها و نظارت بر آن ها از طریق سازمان نظام مهندسی انجام گردد.

ندایی ادامه داد: برای افزایش طول عمر بناها و زیبایی شهر علاوه بر استفاده از مصالح استاندارد و مناسب در ساخت و ساز باید به نمای ساختمان نیز توجه ویژه ای گردد.

ندایی با اشاره به این که نظارت مداوم و دقیق مانع ساخت وساز ناایمن می گردد، عنوان داشت: ساخت و ساز ناایمن و آسیب پذیر بخاطر کم‌ توجهی به نظارت‌هاست.

معاونت امور عمرانی استاندار اردبیل با عنوان این که بیش ترین خسارت بنا و ساختمان به دلیل بی توجهی و نادیده‌ گرفتن شرایط استاندارد در دیوارهای حائل و نازک کاری است، ادامه داد: سازمان نظام مهندسی باید به کلیه مراحل ساخت و ساز نظارت مداوم و دقیق داشته باشد تا مبادا سلایق شخصی مسائل فنی را تحت الشعاع قرار دهد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل، نظارت و نظام ‌مندی مجموعه نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: البته نواقصی هم مشاهده میشود که امیدوار هستیم با فعالیت اعضای جدید کیفیت ساخت و ساز در استان افزایش یابد.

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اردبیل

با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی فنی حوزه ساخت و ساز است،

وی خاطر نشان کرد: برای پیشرفت و توسعه منطقه و جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری و ساخت مسکن باید از ظرفیت سمنها و تشکلهای مختلف نهایت استفاده را کرد.

در این مراسم، اعتبار نامه اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اعطا گردید.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آبان ۹۷
652 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0