استان خراسان رضوی :

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی: طرح بازبینی از تاسیسات گازرسانی تربت حیدریه انجام می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: طرح بازبینی از تاسیسات گازرسانیتربت حیدریه به صورت رایگان انجام می شود.

کد خبر: 2272 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ آذر ۹۵ - ۱۰:۳۴ ق.ظ
 به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، طرح بازبینی از تاسیسات گازرسانی تربت حیدریه رئیس سازماننظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: طرح بازبینی از تاسیسات گازرسانیتربت حیدریه به صورت رایگان انجام می شود. علی سیفی ظهر امروز در مراسم بازبینی تاسیسات گازی واحدهای مسکونی و تجاری اظهار داشت: بازبینی از تاسیسات گازرسانی این ناحیه توسط ۲۰ نفر ازمهندسان ناظر به مدت دو روز انجام می شود.

طرح بازبینی از تاسیسات گازرسانی تربت حیدریه

وی افزود: پیشگیری از حوادث مسمومیت با منوکسیدکربن در شهرستان تربت حیدریه منطقه طالقانی (سجاد شهر) ، از اهدافاجرای این طرحاست. سیفی خاطرنشان کرد: مهندسان ناظر در قالب این طرح تاسیسات گازی منازل و واحدهای تجاری شامل نحوه لوله کشی، محل اتصال
طرح بازبینی از تاسیسات گازرسانی تربت حیدریه

سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

لوله های گاز، سرشیلنگ ها و وسایل گازسوز ، دودکش ها، کلاهک ها، مسیر دودکش و دریچه های تامین هوا را بررسی می کنند.
وی ادامه داد: این بازدیدها خانه به خانه و با مجوز دادستانی تربت حیدریه به صورت رایگان انجام می شود و ناظران ضمن توصیه های ایمنی، بروشورهای آموزشی را به آنان تحویل می دهند.
به گفته وی، مهندسان ناظر گازرسانی با لباس مخصوص و کارت شناسایی به منازل مردم مراجعه کرده و نواقص تاسیسات گازی را به ساکنان گوشزد می کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمانخراسان رضوی، بی توجهی خانواده ها و بعضاً ایجاد تغییر در نحوه لوله کشی گاز، بعد از تأیید مهندسان ناظر، را از عمده موارد حادثه آفرین در این بخش عنوان کرد.
به گفته وی، این بازبینی ها رفع نقص گازرسانی و دودکش ها و پیشگیری از حوادث ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن و مرگ ومیر خانواده ها را در پی داشته و موجب جلوگیری از تخریب و انفجار منازل می شود.
مدیر گازرسانیسازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی نیز گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر بر اثر حوادث ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن در چهار سال گذشته در این استان جان باختند.

طرح بازبینی از تاسیسات گازرسانی تربت حیدریه

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۵
1333 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0