طراحی سامانه جامع نظارت با همکاری 2 کارگروه شورای مرکزی سامانه جامع نظارت

طراحی سامانه جامع نظارت با همکاری ۲ کارگروه شورای مرکزی

کارگروه  شبکه نوآوری صنعت ساختمان و کارگروه IT شورای مرکزی طی دو جلسه جداگانه با مدیران و کارکنان و کارشناسان دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و واحد فناوری اطلاعات وزارتخانه، سامانه جامع عضویت و کارنامه حرفه ای اعضا و هم‌چنین شبکه نوآوری صنعت ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 190818007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ - ۱۲:۳۸ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کارگروه  شبکه نوآوری صنعت ساختمان و کارگروه IT شورای مرکزی طی دو جلسه جداگانه با مدیران و کارکنان و کارشناسان دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و واحد فناوری اطلاعات وزارتخانه، سامانه جامع عضویت و کارنامه حرفه ای اعضا و هم‌چنین شبکه نوآوری صنعت ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طراحی سامانه جامع نظارت با همکاری 2 کارگروه شورای مرکزی

طراحی سامانه جامع نظارت با همکاری ۲ کارگروه شورای مرکزی

طراحی سامانه جامع نظارت  با همکاری ۲ کارگروه شورای مرکزی

در جلسه اول مقرر گردید وزارت راه و شهرسازی مقدمات لازم را برای اتصال سامانه جامع عضویت و کارنامه حرفه ای را با ارگان‌ هایی مانند اداره گذرنامه، سازمان ثبت احوال، بیمه های مختلف از جمله بیمه تامین اجتماعی، وزارت علوم و تحقیقات و فناوری اطلاعات و دانشگاه آزاد اسلامی و … فراهم آورد. در این نشست، هم‌چنین تدابیر لازم برای اتصال اعضای نظام کاردانی با سامانه اتخاذ گردید.

در نشست شبکه نوآوری صنعت ساختمان کشور نیز ارائه اولیه شبکه  به مدیران و کارشناسان واحد اطلاعات و فناوری (فاوا) وزارت راه و شهرسازی و دفتر توسعه مهندسی ارائه و نقطه نظرات حاضران مطرح گردید. در این جلسه، کلیات شبکه نوآوری صنعت ساختمان کشور توسط واحد فناوری اطلاعات وزارت راه و شهرسازی و دفتر توسعه مهندسی به تایید رسید و از آن بعنوان یک اقدام حرفه ای و ماندگار یاد شد. هم‌چنین به احتمال زیاداین موارد در دیدار قریب الوقوع اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی و ستاری معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری کلید زنی خواهد شد.

در این جلسه، نمایندگانی از شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز شرکت خواهند داشت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مرداد ۹۸
638 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0