توضیحات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مورد حقوق نجومی توضیحات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مورد حقوق نجومی

توضیحات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مورد حقوق نجومی

توضیحات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مورد حقوق نجومی ، اعلام شد. سازمان نظام مهندسی ساختمان بر اساس ماده ۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان غیرانتفاعی بوده و تابع قوانین مقررات حاکم بر موسسات غیرانتفاعی می باشد

کد خبر: 000511001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ - ۶:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، توضیحات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مورد حقوق نجومی ، اعلام شد. سازمان نظام مهندسی ساختمان بر اساس ماده ۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان غیرانتفاعی بوده و تابع قوانین مقررات حاکم بر موسسات غیرانتفاعی می باشد

توضیحات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مورد حقوق نجومی

توضیحات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مورد حقوق نجومی
توضیحات نظام مهندسی در مورد حقوق نجومی/ فیش حقوقی مربوط به انباشت اضافه کار بود
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در واکنش به خبری در مورد پرداخت حقوق نجومی در نظام مهندسی استان تهران توضیحاتی ارسال کرد
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در واکنش به خبر منتشر شده با عنوان ” پرداخت حقوق نجومی در نظام مهندسی استان تهران/ وزارت راه هم قانون مجلس را دور زد” توضیحاتی ارسال کرد.
مشروح این جوابیه به شرح ذیل است:
ضمن یادآوری رسالت و تکلیف رسانه‌ها که در همه ادوار باید به دنبال انتشار اخبار واقعی و موثق بوده و همواره با دقت و هوشیاری از حقایق مراقبت نمایند که در دام افراد مغرض قرار نگیرند، همانگونه که پیامبر گرامی اسلام فرموده‌اند: «حرمت حیثیت و آبروی مومن همانند حرمت جان اوست. «و مولا امیرالمومنین نیز فرموده‌اند: «وقتی آبرو ریخته شد، جبران آن دشوار خواهد بود.» مقتضی است وفق قانون مطبوعات دستور فرمایید جوابیه این سازمان، عینا درج و آن خبرگزاری نسبت به اصلاح خبر اقدام نمایند.
۱ -سازمان نظام مهندسی ساختمان بر اساس ماده ۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان غیرانتفاعی بوده و تابع قوانین مقررات حاکم بر موسسات غیرانتفاعی می باشد، در نتیجه از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری و موارد قید شده در خبر درج شده خارج می‌باشد.
۲ -در حالیکه قبل از انتشار خبر، همواره وظیفه خبرنگاران و سردبیران آن خبرگزاری است که از صحت و سقم اخبار جویا و در صورت لزوم از روابط عمومی سازمان درخواست مصاحبه حضوری و یا غیر حضوری نمایند که مطمئنا این سازمان در جهت شفاف سازی این اخبار، نسبت به مصاحبه مشتاق و هم قدم می‌گردید که متاسفانه ضمن خودداری از این امر مهم، نسبت به انتشار خبر اقدام نموده که این خود جای تأمل است.
۳ -فرد یادشده بر خلاف عنوان اشاره شده در خبر آن خبرگزاری، مسئول دفتر نبوده بلکه با مدرک کارشناسی ارشد سرپرست حوزه ریاست و با حفظ سمت بدون دریافت هیچ حق‌الزحمه اضافی، سرپرست دفتر نمایندگی شهریار سازمان می‌باشند.
۴- ایشان صرفا در یک ماه خاص بدلیل مأموریت‌های محوله سازمان با انباشت ۱۴۴ ساعت اضافه کار مواجه گشتند و این امر در ماه‌های دیگر وجود نداشته است و تأکید نمودن آن خبرگزاری تنها بر یک ماه خاص بدون بررسی سوابق امر خارج از اخلاق حرفه‌ای و خبری می‌باشد.
۵- نکته دیگری که متاسفانه از نظر آن خبرگزاری دور مانده، امکان سؤاستفاده رسانه‌های معاند از انتشار نادرست چنین اخباری است. چگونه می‌توان مانع سوء برداشت افکار عمومی و جامعه شریف مهندسی در صورت سوء استفاده این رسانه‌ها از این اخبار شد؟
۶ -سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران حق خود را برای برخورد قانونی با شایعه‌پردازان که در پی تشویش اذهان عمومی و مهندسان هستند، محفوظ می‌داند.
منبع: خبرگزاری دلنشجو

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مرداد ۰۰
712 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0