هیات اعزامی بخش خصوصی صنعت ساختمان کردستان در اقلیم کردستان عراق هیات اعزامی بخش خصوصی صنعت ساختمان کردستان در اقلیم کردستان عراق

هیات اعزامی بخش خصوصی صنعت ساختمان کردستان در اقلیم کردستان عراق

هیات اعزامی بخش خصوصی صنعت ساختمان کردستان در اقلیم کردستان عراق ، متشکل از اعضای سازمان نظام مهندسی استان کردستان، در سفری چهار روزه  حاضر شدند

کد خبر: 010303001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ خرداد ۰۱ - ۱۰:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هیات اعزامی بخش خصوصی صنعت ساختمان کردستان در اقلیم کردستان عراق ، متشکل از اعضای سازمان نظام مهندسی استان کردستان، در سفری چهار روزه  حاضر شدند

هیات اعزامی بخش خصوصی صنعت ساختمان کردستان در اقلیم کردستان عراق

هیات اعزامی بخش خصوصی صنعت ساختمان کردستان در اقلیم کردستان عراق
حضور هیات اعزامی بخش خصوصی صنعت ساختمان کردستان در اقلیم کردستان عراق
صدور خدمات مهندسی و بررسی بازار اقلیم کردستان عراق برای صادرات و واردات کالا و تجهیزات از اهداف سفر فعالان صنعت ساختمان کردستان به اقلیم بود.
هیئت نه نفره اعزامی بخش خصوصی صنعت ساختمان استان کردستان متشکل از اعضای سازمان نظام مهندسی استان کردستان، در سفری چهار روزه با هدف صدور خدمات مهندسی و بررسی بازار اقلیم کردستان عراق برای صادرات و واردات کالا و تجهیزات مرتبط با صنعت ساختمان در سلیمانیه حضور یافتند.
این دیدارها بصورت فشرده و کاملا هدفمند توسط مدیر گروه بر عهده سامان مجذوبی (عضو اتاق مشترک ایران و عراق، عضو هیئت مدیره صادرات خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی سنندج و عضو سازمان نظام مهندسی استان کردستان) تنظیم شده بود.
در روز اول دیدار با اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان صورت گرفت و هرکدام از اعضای هیات توضیحات مبسوطی در زمینه توانمندی ‌های مربوط به شرکت و مسئولیت خود ارایه کردند که با استقبال هیات اقلیم روبرو شد.
نشست بعدی با اتحادیه مهندسین کردستان عراق و با حضور همه اعضای هیات مدیره نظام مهندسی اقلیم شاخه سلیمانیه صورت گرفت که در این جلسه نیز توانمندی‌ های مهندسی ایران تشریح گردید.
دیدار و نشست پایانی نیز در اتاق بازرگانی سلیمانیه با انجمن پیمان‌کاری اقلیم کردستان برگزار گردید که زمینه های همکاری و صدور خدمات و به خصوص کالا بررسی شد.
قابل ذکر است که در تمامی جلسات از طرف هیات اعزامی از هیات ‌های اقلیم کردستان برای حضور در استان کردستان و مشاهده‌ی توانمندی ‌های این استان دعوت بعمل آمد که مورد استقبال و پذیرش طرف مقابل قرار گرفت و قطعا تداوم این دیدارهای متقابل سهم بسزایی در گسترش روابط اقتصادی فیمابین ایفا خواهد کرد.
آن‌چه از کلیت این جلسات حاصل گردید این بود که خدمات مهندسی ایران جایگاه والایی در اقلیم کردستان عراق دارد که در صورت تداوم مراودات زمینه همکاری گسترده ای را فراهم کرده و به کارگیری فارغ‌التحصیلان مهندسی را به دنبال خواهد داشت.
هیات اعزامی در این سفر متشکل از شرکت فنی مهندسی برق یار نیروی ماد با مدیریت مهندس ابراهیم نصیری از بانه، شرکت مهندسین ساز آب نیروی فراگیر(مهندسین سانوف) با مدیریت مهندس بهروز رشیدیان از سنندج، شرکت حافل مقاوم ساز شهر با مدیریت مهندس عطا گل محمدی از سنندج، شرکت عمرانی دیار شهسوار با مدیریت مهندس آزاد دیودار از مریوان، صلاح الدین قادری مدیریت محترم توزیع برق شهرستان بانه، بودند.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ خرداد ۰۱
243 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0