آسیب ده واحد صنعتی معدنی کرمانشاه بر اثر زلزله ریاست نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه بیان داشت:

آسیب ده واحد صنعتی معدنی کرمانشاه بر اثر زلزله

مرتضی عزیزی، از آسیب به ده واحد صنعتی معدنی استان بر اثر زلزله خبر داد و بیان کرد: 4 یا 5 واحد از این تعداد نیازمند بازسازی هستند که باید زودتر شروع شود، در غیر این صورت با کمبود تولید مصالح ساختمانی روبرو خواهیم شد.

کد خبر: 960920001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶ - ۶:۵۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، مرتضی عزیزی، از آسیب به ده واحد صنعتی معدنی استان بر اثر زلزله خبر داد و بیان کرد: ۴ یا ۵ واحد از این تعداد نیازمند بازسازی هستند که باید زودتر شروع شود، در غیر این صورت با کمبود تولید مصالح ساختمانی روبرو خواهیم شد.آسیب ده واحد صنعتی معدنی کرمانشاه بر اثر زلزله

آسیب ده واحد صنعتی معدنی کرمانشاه بر اثر زلزله

آسیب ده واحد صنعتی معدنی کرمانشاه بر اثر زلزله

آسیب ده واحد صنعتی معدنی کرمانشاه بر  اثر زلزله

وی با اشاره به آسیب ناشی از زلزله اخیر برای واحدهای صنایع معدنی کرمانشاه، گفت: به حدود ده واحد صنعتی معدنی آسیب وارد شده که از چهل تا هفتاد یا هشتاد درصد بوده است.
عزیزی با اشاره به این که آسیب وارد شده به ۴ تا ۵ واحد جدی است، ادامه داد: این واحدها نیازمند بازسازی هستند و ۳ مورد آن ها در حال حاضر دیگر فعالیت ندارد.
وی، عمده واحدهای آسیب دیده را مربوط به تولید مصالح ساختمانی دانست که نیازمند بازسازی فوری هستند وتصریح کرد: اگر فکری به حال این واحدها نگردد، در زمان بازسازی مناطق زلزله زده که نیازمند مصالح ساختمانی هستیم با مشکل کمبود روبرو می ‌شویم و هم اینک که هنوز کار بازسازی به صورت جدی آغاز نشده باید به سرعت فکری به حال صنایع معدنی کرد.
رئیس نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه در مورد تعداد افرادی که در اثر آسیب بواحدهای معدنی کار خود را از دست داده‌اند هم افزود: در ده معدن آسیب دیده حداقل صد نفر بصورت مستقیم و تعداد زیادی هم بصورت غیرمستقیم شغل خود را از دست داده‌اند.

آسیب ده واحد صنعتی معدنی کرمانشاه بر اثر زلزله


عزیزی، با بیان این که مقرر شده تسهیلات کم بهره به این واحدها پرداخت گردد، زمان مورد نیاز برای بازسازی آن ها را منوط به تسریع در پرداخت تسهیلات دانست.
وی خاطر نشان ساخت: در خصوص خسارت دقیق وارد شده به این معادن هم اطلاع دقیقی نداریم.
رئیس نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه ، عمده واحدهای خسارت دیده را نیز مربوط بمنطقه دشت ذهاب و اطراف قصرشیرین دانست.
عزیزی در مورد خسارت به خود معادن در اثر زلزله نیز گفت: چون عمده معادن ما روباز هستند خسارت جدی ندیده اند مگر ریزش ‌های مختصر و یا آسیب به راه دسترسی که بسرعت ریزش برداری انجام گردید.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آذر ۹۶
1206 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0