رییس اداره ورزش و جوانان گراش مطرح کرد:

مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان گراش شروع شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش بیان کرد: رقابتهای والیبال جام رمضان شهرستان گراش با حضور هفت تیم از 3 ‌شنبه شانزدهم خردادماه نود و شش در سالن شهید مشتاقی این شهرستان شروع شد.

کد خبر: 960318012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ خرداد ۹۶ - ۲:۴۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش بیان کرد: رقابتهای والیبال جام رمضان شهرستان گراش با حضور هفت تیم از ۳ ‌شنبه شانزدهم خردادماه نود و شش در سالن شهید مشتاقی این شهرستان شروع شد.مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان گراش

مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان گراش

مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان گراش

مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان گراش

احمد حسن نژاد با اشاره به این مطلب عنوان کرد: در این دوره از رقابت ها هفت تیم شهدای گراش، نظام مهندسی گراش فارس، هم راهان گراش، کلات گراش، وحدت گراش، شهیدان بهزادی گراش و اداره کل راه و شهرسازی لارستان بصورت دوره ای با یک دیگر برقابت میپردازند.
حسن نژاد با اشاره به این که تا پایان این پیکارها بیست و یک بازی انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی مسئولین هیأت والیبال شهرستان گراش، هر شب ۲ مسابقه بعد از افطار برگزار میشود.


وی اذعان کرد: به تیمهای اول تا سوم این دوره از مسابقات علاوه بر کاپ قهرمانی، به ترتیب مبلغ ۲ میلیون ریال، یک میلیون و پانصد هزار ریال و یک میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش با اشاره به این که کاپ اخلاق این رقابت ها نیز به تیم برتر اخلاق تعلق خواهد گرفت، ادامه داد: آئین اختتامیه این دوره از پیکارها با حضور مسئولین شهرستان گراش روز جمعه دوم تیرماه برگزار میشود.
حسن نژاد ضمن تشکر از هیأت والیبال شهرستان گراش و بانک انصار این شهرستان که حامی مالی مسابقات است، اظهار داشت: در نخستین دیدار این پیکارها، تیم شهدای گراش با حساب ۳ بر ۱ از سد تیم کلات گراش گذشت و در دومین بازی نیز تیم شهیدان بهزادی گراش با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب نظام مهندسی این شهرستان شد.
منبع: آفتاب

 

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ خرداد ۹۶
1456 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0