مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران

مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران

مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران ، با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران برگزار گردید

کد خبر: 000821008 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ آبان ۰۰ - ۷:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران ، با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران برگزار گردید

مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران

مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران
با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران برگزار گردید؛
مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران
هم‌زمان با روز جهانی علم در خدمت توسعه آئین اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران با حضور مهدی رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران، نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، هیات مدیره هشتمین دوره و نهمین دوره نظام مهندسی ساختمان استان، بارسان و اعضای شورای انتظامی و جمعی از مهندسان در سالن هلال احمر مازندران برگزار گردید.
همت و تلاش هیات مدیره نهم برای ارتقا جایگاه سازمانی
طبق این گزارش، جواد مهجوریان نماری رییس سازمان مهندسی ساختمان استان مازندران در این آئین ضمن تقدیر از هیات اجرایی و نظارت انتخابات نهمین دوره، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، معاون عمرانی استاندار و سازمان بازرسی و انتظامی از همت و تلاش هیات مدیره نهمین دوره سازمان در رسیدن به جایگاه واقعی خود سخن گفت و ادامه داد: عملکردی که در همین یک ماه ازدفاتر نمایندگی سراسر استان به دست آمده نشان میدهد که تا رسیدن به جایگاه واقعی سازمان کار و راه سختی در پیش داریم.
نظام مهندسی ساختمان در تولید مسکن چهار میلیونی ورود جدی داشته باشد
مهجوریان رضایت مردم و جامعه هدف را از اولویتهای نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران برشمرد و افزود: تمام تلاش سازمان و دفاتر شهرستان ها باید طبق رضایت‌مندی مردم باشد.
طبق این گزارش، سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران هم در این آئین با اظهار اینکه استان مازندران در ساخت و سازها استانی پیشرو در کشور است که نقطه هدف سرمایه گذران برای سرمایه گذاری است، تصریح کرد: نظام مهندسی بعنوان پیشران توسعه با ایجاد بیش از سه هزار فرصت شغلی است که بخش اعظم آنرا مهندسان تشکیل میدهند.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران شناساندن خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان به مردم را از اولویتهای این سازمان برشمرد و افزود: رعایت حقوق شهروندی و احترام به شهروندان باید از سوی کارفرمایان انجام پذیرد و کارفرمایان برای دادن خدمات بهتر به شهروندان همراه با رعایت قانون تعامل بیشتری با سازمان نظام مهندسی ساختمان داشته باشند.
نظری رعایت نظام ارجاع را الزامی دانست و افزود: در ساخت و سازها همه کارها باید طبق قانون باشد وهمه خدمات باید با رعایت نظام ارجاع صورت گیرد و تعارفی با کسی نگردد.
وی با اشاره به رشد ششصد درصدی طی سه سال گذشته، بیان کرد: اعتماد سازی باید سرلوحه کار مهندسان باشد. مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به وجود چهل هزار مهندس در مازندران و مشارکت پانزده هزار نفری آنان در انتخابات الکترونیک با مشارکت وهل و یک درصدی و کسب رتبه اول استان مازندران در کشور بیان کرد: بیشترین صنوف را در نظام مهندسی داریم. نظری ورود جدی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در تولید مسکن چهار میلیونی دولت را خواستار شد و افزود: هر ساله باید یک میلیون مسکن تولید تا شعار دولت محقق شود.
جامعه مهندسین جامعه فرهیختگان است
مهدی رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران هم در این مراسم با بیان اینکه جامعه مهندسین میتوانند الگویی برای احاد جامعه باشند جامعه مهندسین راه جامعه فرهیختگان دانست و افزود: مردم هنوز با خدماتی که از یک مهندس می گیرند آشنایی کاملی ندارند و ضروریست که جامعه بداند خدماتی که از مهندسان می گیرد به اندازه خدماتی که از یک پزشک یا وکیل میگیرد ارزشمند است و گران چرا که مهندسان باید در قبال خدماتی که به آنها میدهند پاسخگو باشند.
رازجویان از هیات مدیره نهمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران خواست تا همه تلاش خود را برای ارتقاء جامعه مهندسی استان به کار بندد و با برنامه محوری این جایگاه راه ارتقا ببخشد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۰۰
535 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0