ایجاد اشتغال نخست هدف ماست و افتخار میزبانی مهندسین را در دوره‌ها داشتیم ایجاد اشتغال نخست هدف ماست و افتخار میزبانی مهندسین را در دوره‌ها داشتیم

ایجاد اشتغال نخست هدف ماست و افتخار میزبانی مهندسین را در دوره‌ها داشتیم

ایجاد اشتغال نخست هدف ماست و افتخار میزبانی مهندسین را در دوره‌ها داشتیم ، ما به دانش مهندسین احتیاج داریم تا به عنوان متخصص، در کنار مخابرات استان در حوزه ftth فعالیت کنید

کد خبر: 011223018 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ اسفند ۰۱ - ۳:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ایجاد اشتغال نخست هدف ماست و افتخار میزبانی مهندسین را در دوره‌ها داشتیم ، ما به دانش مهندسین احتیاج داریم تا به عنوان متخصص، در کنار مخابرات استان در حوزه ftth فعالیت کنید

ایجاد اشتغال نخست هدف ماست و افتخار میزبانی مهندسین را در دوره‌ها داشتیم

ایجاد اشتغال نخست هدف ماست و افتخار میزبانی مهندسین را در دوره‌ها داشتیم
نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران بیان کرد:
ایجاد اشتغال نخست هدف ماست و افتخار میزبانی مهندسین را در دوره‌ها داشتیم
ما به دانش مهندسین احتیاج داریم تا به عنوان متخصص، در کنار مخابرات استان در حوزه ftth فعالیت کنید.
اتحاد و همدلی با سازمان نظام مهندسی در کشور الگوی بسیاری از استان‌ها بوده و در این حوزه در کشور نمونه خواهیم بود.
رحیمی معاون تجاری منطقه مازندران بیان کرد: برای حوزه دسترسی مردم به فیبر نوری، نیازمند گروهی توانمند از مهندسین هستیم.
برای توسعه شبکه فیبر نوری به دنبال یک الگوی کشوری هستیم تا با همکاری سازمان نظام مهندسی، کار را به مهندسین کاربلد در حوزه ftth بسپاریم.
حسن حبیب پور کاشی، عضو گروه تخصصی برق سازمان برای اجرای پروژه های برق در حوزه ftth از پتانسیل مهندسین برق عضو سازمان استفاده خواهیم نمود و انتظار داریم بصورت حرفه ای به مردم ارائه خدمات نماییم.
بابلی گفت: موفقیت پایین ftth در کشور بدلیل عدم وجود پیمانکار با کیفیت بوده و مهندسین مازنی میتوانند یکه تاز این مسیر جهت پیمانکاری باشند.
محمودی گفت: در تلاش هستیم به زودی امکاناتی در نرم افزار بررسی نقشه سازمان تعبیه کنیم تا نقشه های فیبر نوری ساختمان‌ها نیز مورد بررسی قرار بگیرند، سازمان نظام مهندسی در این زمینه در کشور پیشرو خواهد بود.
سفیدگر گفت: عقد تفاهم نامه با مخابرات استان در دوره نهم هیات مدیره نشان از عزم راسخ هیات مدیره بابت ایجاد بسترهای درآمدی جدید برای مهندسین عضو سازمان دارد، مهندسین باید تلاش کنند تا بهترین خدمات را ارائه کنند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اسفند ۰۱
276 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0