انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی ‌ریاست سازمان نظام مهندسی ایران

ایجاد اشتغال مرهون بهبود بازار مسکن است

‌ریاست سازمان نظام مهندسی ایران، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال مناسب و پایدار را مرهون رونق فعالیت ‌های عمرانی،‌ ساخت و ساز و مخصوصا بهبود وضعیت مسکن می ‌داند.

کد خبر: 960827013 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۹۶ - ۴:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،‌ ریاست سازمان نظام مهندسی ایران، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال مناسب و پایدار را مرهون رونق فعالیت ‌های عمرانی،‌ ساخت و ساز و مخصوصا بهبود وضعیت مسکن می ‌داند.ایجاد اشتغال مرهون بهبود بازار مسکن است

ایجاد اشتغال مرهون بهبود بازار مسکن است

ایجاد اشتغال مرهون بهبود بازار مسکن است

ایجاد اشتغال مرهون بهبود بازار  مسکن است

فرج‌الله رجبی در ملاقات با مدیر امور شعب بانک مسکن استان فارس با اشاره به این که درصد بالایی از آسیب‌ های اجتماعی ریشه در بیکاری دارد،‌ رونق بخش مسکن را کمکی بزرگ برای رفع این معضل دانست و بیان کرد: دیدگاه‌ های مختلفی در مورد رفع مشکلهای ساخت و ساز در کشور وجود دارد، داشتن نگاهی کارشناسانه و علمی بهترین راه برای ارائه راهکارهای مناسب و رونق بخشیدن بحوزه مسکن و ساختمان است.
رجبی در این مورد بانک مسکن را مشاوری متخصص در ارائه پیشنهادات، نقاط ضعف و چالش‌ های پیش روی بخش مسکن قلمداد کرد و افزود: برای ایجاد رابطه ‌ای منطقی میان سازندگان، فروشندگان و خریداران باید از مدیریتی مشارکتی متشکل از نهادها، موسسات و بانک ‌های مرتبط با بخش مسکن استفاده نمود.
مدیر شعب بانک مسکن استان فارس هم با اعلام این که وظیفه اصلی بانک مسکن ارائه تسهیلات برای افزایش عرضه و تقاضای مسکن است، عنوان کرد: بانک مسکن سال گذشته بیش ترین سهم را در ارائه تسهیلات در کل کشور داشته و ده درصد از تسهیلات بدون سپرده را پرداخت کرده است.

ایجاد اشتغال مرهون بهبود بازار مسکن است


علی کمالی افزود: حدود دوازده هزار واحد مسکونی بغیر از مسکن مهر در استان فارس در حال احداث است؛ در حوزه تقاضا بانک مسکن با ارائه وام صد و بیست میلیون تومانی خرید مسکن با کم ترین نرخ سود تسهیلات بانکی موجب شده تا به حال سیزده هزار نفر متقاضی خرید خانه در همه شعب این مدیریت سپرده گذاری نمایند.
وی از سهم سی درصدی نقدینگی و دوازده درصدی اشتغال در حوزه مسکن خبر داد و عنوان داشت: با حرکت پیشران بانک مسکن شاهد افزایش اشتغال و خانه دار شدن مردم باشیم.
منبع : نصف جهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آبان ۹۶
774 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0