مکاتبه‌ با نظام مهندسی استان تهران، جهت یادآوری قانون مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران بیان کرد:

مکاتبه‌ با نظام مهندسی استان تهران، جهت یادآوری قانون

محمدنادر محمدزاده اظهار داشت: عده ای از مهندسان سازمان بصورت شفاهی از من در مورد وضعیت سازمان نظام مهندسی تا تعیین وضعیت سوال کردند و من هم بصورت شفاهی قانون را برای آن ها یادآوری کردم این درحالیست که گروه دیگری نیز بصورت کتبی در این زمینه از من استعلام کردند و بنده بصورت کتبی پاسخ آن ها را دادم.

کد خبر: 970924003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آذر ۹۷ - ۱۰:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمدنادر محمدزاده اظهار داشت: عده ای از مهندسان سازمان بصورت شفاهی از من در مورد وضعیت سازمان نظام مهندسی تا تعیین وضعیت سوال کردند و من هم بصورت شفاهی قانون را برای آن ها یادآوری کردم این درحالیست که گروه دیگری نیز بصورت کتبی در این زمینه از من استعلام کردند و بنده بصورت کتبی پاسخ آن ها را دادم.

مکاتبه‌ با نظام مهندسی استان تهران، جهت یادآوری قانون

مکاتبه‌ با نظام مهندسی استان تهران، جهت یادآوری قانون

مکاتبه‌ام با نظام مهندسی ساختمان استان تهران جهت  یادآوری قانون بوده‌ است.

وی با عنوان این که این نامه نگاری به هیچ وجه به معنای تعیین تکلیف برای این سازمان نبوده است، ادامه داد: نامه اخیر بنده به سازمان نظام مهندسی تهران صرفا جنبه یادآوری قانون برای بر زمین نماندن وظایف درسازمان نظام مهندسی ساختمان تهران بوده است.
محمدزاده با عنوان این که اعضای هیات مدیره پیشین سازمان مهندسی نمیتوانند به علت مشکلات پیش آمده، سازمان را به امان خدا رها کنند، تاکید کرد: طبق یک قاعده عمومی، کلی و براساس قانون، افراد نمیتوانند به بهانه این که صرفا مسولیت‌شان به اتمام رسیده است پست خود را رها کنند و پاسخگوی مردم نباشند و براساس قانون، افراد موظفند تا تعیین تکلیف وضعیت سازمان به مردم خدمات دهند.

مکاتبه‌ با نظام مهندسی استان تهران، جهت یادآوری قانون

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تصریح کرد: بعنوان مثال خزانه دار سازمان از جمله پست هایی کلیدی است که رها شدن آن برای سازمان ومردم بشدت تبعات دارد.
وی با یادآوری این موضوع که مکاتبه ام به هیچ وجه در بردارنده عزل و نصبی نبوده است و صرفا در راستای یادآوری قانون عمومی به مهندسانی بوده است که در این مورد از بنده پرس وجو شده بود؛ خاطر نشان کرد: نامه بنده پاسخ کتبی به استعلام افرادی بوده است که بصورت کتبی در مورد وضعیت نظام مهندسی تا زمان تعیین تکلیف وضعیت سازمان ازمن سوال کرده اند و من هم بصورت کتبی پاسخ آن ها را تبیین کردم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۹۷
576 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0