اصلاح قانون نظام مهندسی با هدف مقابله با کلاه برداری در زمینه فروش ساختمان نماینده مردم ارومیه در مجلس مطرح کرد:

اصلاح قانون نظام مهندسی با هدف مقابله با کلاه برداری در زمینه فروش ساختمان در دستور کار مجلس

نماینده مردم ارومیه در مجلس در مورد اصلاح قانون پیش ‌فروش ساختمان، بیان کرد: اصلاح این قانون با هدف مقابله با کلاه برداری در زمینه فروش ساختمان در دستور کمیسیون عمران مجلس قرار گرفت.

کد خبر: 970114002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ فروردین ۹۷ - ۱۰:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، نماینده مردم ارومیه در مجلس در مورد اصلاح قانون پیش ‌فروش ساختمان، بیان کرد: اصلاح این قانون با هدف مقابله با کلاه برداری در زمینه فروش ساختمان در دستور کمیسیون عمران مجلس قرار گرفت.

اصلاح قانون نظام مهندسی با هدف مقابله با کلاه برداری در زمینه فروش ساختمان

اصلاح قانون نظام مهندسی با هدف مقابله با کلاه برداری در زمینه فروش ساختمان

اصلاح قانون نظام مهندسی با هدف مقابله  با کلاه برداری در زمینه فروش ساختمان در دستور کار مجلس قرار گرفت

سیدهادی بهادری، در تشریح فعالیت ‌های کمیسیون عمران در سال نود و شش، آن را فعال ‌ترین کمیسیون‌ مجلس معرفی کرد و گفت: در سال قبل کمیسیون درگیر مسائل و حوادثی بود که در حوزه حمل و نقل جاده‌ای اتفاق افتاد، هم چنین برخورد قطار، مشکلات حوزه هوایی مانند سقوط هواپیمای تهران – یاسوج، ماجرای تصادف و غرق شدن کشتی سانچی از جمله مواردی بود که علل وقوع آن در کمیسیون عمران به بحث گذاشته شد.
بهادری، اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان کشور را از دیگر فعالیت‌ های کمیسیون عمران در سال قبل ذکر کرد و ادامه داد: این طرح به کمیته نظام مهندسی کمیسیون عمران مجلس ارجاع داده شده بود که بیش از ۱۵ نشست مختلف در کمیته مربوطه با حضور دستگاه‌ های مرتبط با قانون نظام مهندسی تشکیل گردید و بحث‌ های کارشناسی مختلفی در این زمینه با حضور مرکز پژوهش‌ های مجلس صورت گرفت.

اصلاح قانون نظام مهندسی با هدف مقابله با کلاه برداری در زمینه فروش ساختمان

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که جمع‌ بندی کمیته فنی و نظام مهندسی کمیسیون عمران مجلس با وجود حساسیت ویژه‌ اصلاح این قانون، طی یک نشست ۲ ساعته با حضور اعضای کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: بیش از ۲ دهه است که از قانون نظام مهندسی ساختمان کشور می‌ گذرد و به روز رسانی و رفع نواقص آن اهمیت ویژه‌ای داشت.
بهادری در مورد اصلاح قانون پیش‌ فروش ساختمان، یاد آور شد: اصلاح این قانون با هدف مقابله با کلاهبرداری در زمینه فروش ساختمان در دستور کمیسیون قرار گرفت.

منبع :خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ فروردین ۹۷
865 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0