هم‌ افزایی سازمان نظام مهندسی و سازمان توسعه تجارت محمدرضا مودودی

هم‌ افزایی سازمان نظام مهندسی و سازمان توسعه تجارت

معاونت توسعه صادرات کالا و خدمات در جلسه ای با نمایندگان سازمان نظام مهندسی کشور بر اهمیت نقش خدمات فنی و مهندسی نسبت به کالا در آینده نزدیک، خبر داد.

کد خبر: 960715005 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ مهر ۹۶ - ۹:۰۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، معاونت توسعه صادرات کالا و خدمات در جلسه ای با نمایندگان سازمان نظام مهندسی کشور بر اهمیت نقش خدمات فنی و مهندسی نسبت به کالا در آینده نزدیک، خبر داد.هم‌ افزایی سازمان نظام مهندسی و سازمان توسعه تجارت

هم‌ افزایی سازمان نظام مهندسی و سازمان توسعه تجارت

هم‌ افزایی سازمان نظام مهندسی و سازمان توسعه تجارت

هم‌ افزایی سازمان نظام مهندسی  و سازمان توسعه تجارت

محمدرضا مودودی در جلسه ای با نمایندگان سازمان نظام مهندسی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی با اصلاح برخی مقررات که نقش بازدارنده دارند، می ‌تواند از ظرفیت ‌های در جهت توسعه صادرات به بهترین شکل سود ببرد.
مودودی با تأکید بر اهمیت نقش مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان در توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی گفت: از جمله مهم‌ ترین NGO هایی است که حمایت دولتی داشته و دارای قانون خاص هم هست و یا تکیه بر این ظرفیت باید در توسعه صادرات کالا و خدمات نقش جدی ‌تری ایفا کند اما با این وجود، طی سال‌ های گذشته بازار پررونق داخلی مانع از جهت ‌گیری صادراتی سازمان نظام مهندسی ساختمان شده است.
وی ادامه داد: امروز نباید فقط به علت رکود بازار داخل، به صادرات روی آورد بلکه باید استراتژی توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی در این سازمان گرداوری و پی گیری گردد هم چنانکه در آینده نزدیک، نقش خدمات فنی و مهندسی در سبد صادرات بمراتب خیلی با اهمیت ‌تر از کالا خواهد بود و این امر به موجب نیاز کشورها به اصلاح زیرساخت ‌ها، بزودی اتفاق خواهد افتاد.

هم‌ افزایی سازمان نظام مهندسی و سازمان توسعه تجارت

معاون توسعه صادرات کالا و خدمات با اشاره به اهمیت مدیریت در بازاریابی و رصد بازارهای هدف، عنوان کرد: باید ساختار نظام مهندسی با رویکرد توسعه صادرات شکل بگیرد و سازمان توسعه تجارت هم تمام ظرفیت خود را برای انعکاس توانمندی ‌ها و داشته ‌های سازمان نظام مهندسی بکار خواهد گرفت.
در خاتمه جلسه، نمایندگان سازمان نظام مهندسی از مدیران و رایزنان مرتبط و فعال در گردهمایی صادرات خدمات فنی و مهندسی که با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران برگزار گردید، با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کردند.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام مهندسی الکترونیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۶
1113 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0