هماهنگی بین بخشها و سازمان ها و ایجاد شبکه منسجم از کارشناسان و بازدیدهای دوره ای هماهنگی بین بخشها و سازمان ها و ایجاد شبکه منسجم از کارشناسان و بازدیدهای دوره ای

هماهنگی بین بخشها و سازمان ها و ایجاد شبکه منسجم از کارشناسان و بازدیدهای دوره ای

هماهنگی بین بخشها و سازمان ها و ایجاد شبکه منسجم از کارشناسان و بازدیدهای دوره ای ، و جلوگیری از ارجاع پرونده های مربوط به صدور مجوزهای واحدهای تولیدی پیش از اخذ استعلام ها و تطبیق دادن با آیین نامه ها و قوانین منجر به رفع موانع تولید و تسریع امور می گردد

کد خبر: 000707004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ مهر ۰۰ - ۸:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هماهنگی بین بخشها و سازمان ها و ایجاد شبکه منسجم از کارشناسان و بازدیدهای دوره ای ، و جلوگیری از ارجاع پرونده های مربوط به صدور مجوزهای واحدهای تولیدی پیش از اخذ استعلام ها و تطبیق دادن با آیین نامه ها و قوانین منجر به رفع موانع تولید و تسریع امور می گردد

هماهنگی بین بخشها و سازمان ها و ایجاد شبکه منسجم از کارشناسان و بازدیدهای دوره ای

هماهنگی بین بخشها و سازمان ها و ایجاد شبکه منسجم از کارشناسان و بازدیدهای دوره ای
نصیری بیان کرد: هماهنگی بین بخشی پیش از صدور مجوزها باعث رونق تولید می گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان بیان کرد: هماهنگی بین بخشها و سازمان ها و ایجاد شبکه منسجم از کارشناسان و بازدیدهای دوره ای و جلوگیری از ارجاع پرونده های مربوط به صدور مجوزهای واحدهای تولیدی پیش از اخذ استعلام ها و تطبیق دادن با آیین نامه ها و قوانین منجر به رفع موانع تولید و تسریع امور می گردد.
حمیدرضا نصیری در نشست مشترک با معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی ضمن اشاره به شعار سال در زمینه رفع موانع تولید، بیان کرد: بخشهای تولیدی نیازمند هم اندیشی و هماهنگی و فعالیت جهادی بین سازمان های ذی ربط هستند.
نصیری اظهار داشت: از آنجایی که سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یک مرجع ذی صلاح در امر صدور مجوزها است، در تلاش هستیم در این بخش موانع تولید را به حداقل ممکن تقلیل دهیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان درباره چگونگی روند کاهش زمان صدور مجوز و رفع موانع، تصریح کرد: بهترین راه کار جهت تسهیل این امر جلوگیری از ارجاع پرونده به سازمانها پیش از گرفتن استعلام ها و بررسی و تطبیق دادن طرحها با آیین نامه ها است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از راه‌کارهای موجود، ایجاد شبکه های منسجم از کارشناسان و بازدیدهای دوره‌ای با بازه زمانی معین است که موجب تسریع در روند صدور مجوز و در نهایت تولید می شود.
رمضانی مدیر صدور مجوز ها نیز در این نشست ضمن تاکید بر تکیه بر استفاده از ظرفیتهای موجود در استان و تسهیل روند تولید محصولات دام و طیور و کشاورزی به ارائه گزارشی در رابطه با صدور مجوزها اشاره کرد و افزود: روند اعطای محوزها در دوحالت قرار دارند یا در مرحله موافقط اصولی هستند یا در حال توسعه هستند.
رمضانی ادامه داد: در بخش توسعه سه مجوز از جاسک، یک واحد از بستک، یک واحد در بندرعباس و یک واحد نیز در شهرستان سیریک در دستور کار قرار دارد.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۰۰
461 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0