توافق نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری کوهدشت توافق نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری کوهدشت

توافق نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری کوهدشت

توافق نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری کوهدشت ، با محوریت توسعه خدمات الکترونیک امضا شد. این تفاهم‌نامه که در ۲ نسخه تهیه شده است

کد خبر: 010423015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ تیر ۰۱ - ۱۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، توافق نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری کوهدشت ، با محوریت توسعه خدمات الکترونیک امضا شد. این تفاهم‌نامه که در ۲ نسخه تهیه شده است

توافق نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری کوهدشت

توافق نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری کوهدشت
توافق نامه همکاری با محوریت توسعه خدمات الکترونیک میان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری کوهدشت مورد مبادله قرار گرفت.
روز ۳ شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ توافق نامه همکاری با محوریت توسعه خدمات الکترونیک بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری کوهدشت به امضا رسید.
در ادامه روند مثبت ثبت توافق نامه ارائه خدمات الکترونیکی فی مابین سازمان نظام مهندسی با شهرداریهای استان، با سفر رئیس سازمان نظام مهندسی به شهر کوهدشت، توافق نامه همکاری الکترونیکی بین سازمان و شهرداری کوهدشت منعقد گردید.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به دنبال برقراري ارتباط با شهرداري به صورت الکترونیک، به منظور حذف فرآیندهاي دستی و اسناد کاغذي، از طریق پورتالها و سرویس هاي نرم افزاري بر بستر ارتباطی پایدار است.
در این فرآیند با آماده کردن پورتال کنترل نقشه و گزارشات نظارتی توسط سازمان، به منظور بررسی نقشه هاي ارسالی مهندسین و مشاهده گزارشات مرحله اي و مکاتبات مهندسین، توسط کارشناسان شهرداري برقرار خواهد شد.
علیرضا آریان مهر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با اشاره به هدف سازمان برای توسعه خدمات الکترونیکی با شهرداریهای استان در نظر دارد بعد از اجرای شدن این توافق نامه ها ارتباط الکترونیکی با دیگر دستگاه های ذیربط در امور ساختمانی استان برقرار کنم تا تمام گزارشات و نقشه های ساختمانی بین دستگاههای متولی قابل مشاهده و پی‌گیری های لازم جهت انجام امور مربوطه صورت گیرد و نیاز به مراجعه حضوری برای کارها و خدمات وجود نداشته باشد، البته این خدمات با سرعت و اطمینان بیشتری به تمام مراجعین و مهندسین و دستگاه های ذی ربط ارایه شود.
آریان مهر به اقدامات انجام شده برای پنجره واحد خدمات اشاره کرد و گفت: به دنبال هماهنگی براي ايجاد زيرساخت ارتباطی شبكه هاي اختصاصی بین كليه دستگاه هاي اجرايی و واحدهاي تابعه در سطح استان که در امر ساخت و ساز دخیل هستند و ايجاد مركز تبادلات الكترونيكی اطلاعات ساختمانی بين دستگاه هستیم.
این تفاهم‌نامه که در ۲ نسخه تهیه شده به امضای علیرضا آریان مهر، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و کامیاب تیموری شهردار کوهدشت رسیده است.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ تیر ۰۱
345 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0