تبدیل سازمان نظام مهندسی ساختمان به نظام مهندسی مسکن ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان بیان کرد:

تبدیل سازمان نظام مهندسی ساختمان به نظام مهندسی مسکن

سعید یزدانی با بیان اینکه امروز سازمان نظام مهندسی ساختمان به سازمان نظام مهندسی مسکن تبدیل شده گفت: مطالبه امروز ما از تصمیم‌گیران اين است كه جایگاه مهندسی را ارتقا دهند تا به جایگاه نظام مهندسی ساختمان خود برسیم.

کد خبر: 971205028 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۵:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سعید یزدانی با بیان اینکه امروز سازمان نظام مهندسی ساختمان به سازمان نظام مهندسی مسکن تبدیل شده گفت: مطالبه امروز ما از تصمیم‌گیران اين است كه جایگاه مهندسی را ارتقا دهند تا به جایگاه نظام مهندسی ساختمان خود برسیم.

تبدیل سازمان نظام مهندسی ساختمان به نظام مهندسی مسکن

تبدیل سازمان نظام مهندسی ساختمان به نظام مهندسی مسکن

سازمان نظام مهندسی ساختمان به نظام مهندسی  مسکن تبدیل شده است

وی در جمع مهندسان ملایر ضمن تبریک سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و «روز مهندس» سختکوشی و پویایی هر جامعه را مرهون تلاش مهندسان آن جامعه دانست و ادامه داد: مهندسان پیشگام عرصه پیشرفت و سازندگی جامعه هستند.
یزدانی با اشاره به این که تاریخ و تمدن ایران زمین جزء پنج تمدن بزرگ دنیا محسوب می گردد، افزود: وجود آثار تاریخی و بزرگ کشور که ساخته دست مهندسان آن است وظیفه این قشر را در حفظ تمدن ایران بیش تر می ‌کند.
وی با اشاره به گلایه‌مندی مهندسان کشور از وضعیت خود، گفت: متأسفانه آن چنان که شایسته است به مهندسی نگاه نشده که باید این نگاه تغییر کند.
رئیس نظام مهندسی استان همدان با عنوان این که امروز سازمان نظام مهندسی ساختمان به سازمان نظام مهندسی مسکن تبدیل شده، تصریح کرد: مطالبه امروز ما از تصمیم‌گیران این است که جایگاه مهندسی را ارتقا دهند تا به جایگاه نظام مهندسی ساختمان خود برسیم.
وی با تاکید بر این که مهندسان ما نیز باید به اصول اخلاقی و حرفه‌‌ای خود توجه کنند، گفت: گلایه ما گلایه دوسویه درون‌سازمانی و برون‌سازمانی است.
رئیس نظام مهندسی استان همدان تصریح کرد: هیات مدیره دوره هشتم نظام مهندسی با در نظر گرفتن این موضوع که نظام مهندسی استان مربوط به همه مهندسان است در تصمیم‌گیری ‌ها این اصل را پذیرفته که سال آینده آن را عملی خواهیم کرد.
یزدانی با عنوان این که همه امکانات و فرصت ‌ها باید عادلانه طبق یک شاخص و معیار مشخص توزیع گردد، گفت: باید با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ‌ها برای ایجاد اشتغال مهندسان جوان اقدام لازم صورت پذیرد.

تبدیل سازمان نظام مهندسی ساختمان به نظام مهندسی مسکن

رئیس نظام مهندسی استان همدان با اشاره به مباحث و مقررات نظام مهندسی خاطر نشان کرد: از این مباحث می‌ توان برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.
وی، یکی از مباحث قابل پیگیری و جدی این سازمان را مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان دانست و افزود: در پی این هستیم صلاحیت ارزیابی مصرف انرژی به مهندسان دارای صلاحیت داده شود تا زمینه اشتغال جدید را برای مهندسان فراهم کنیم.
یزدانی با عنوان این که در مبحث بیست و دوم قانون نظارت بر بهره‌برداری نیز اقداماتی انجام شده است، یاد آور شد: هدف ما اینست که صلاحیت بهره برداری را نیز تعریف کنیم، امیدوار هستیم مهندسان ما آرزوی خود را بسازند نه این که آرزوی خود را تلف کنند.
رئیس نظام مهندسی ملایر نیز پیشرفت، قدرت و خلاقیت در زیباسازی و ساخت و ساز را در گرو تلاش‌ مهندسان عنوان کرد و افزود: تعداد مهندسان متعهد این شهر در استان همدان بی‌نظیر است.
رضا زند عیسی‌خانی با اشاره به مشکلات بخش نظام مهندسی ملایر رکود بازار، نبود ساخت و ساز و اشباع برخی رشته‌های مهندسی را از جمله این مشکلات دانست و افزود: امیدوار هستیم با تدابیر و حمایت مسوولان این مشکلات را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
648 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0