کنترل و نظارت هزار و سیصد و پنجاه و هشت نقشه در راستای کیفی سازی ارائه خدمات مهندسی کنترل و نظارت هزار و سیصد و پنجاه و هشت نقشه در راستای کیفی سازی ارائه خدمات مهندسی

کنترل و نظارت هزار و سیصد و پنجاه و هشت نقشه در راستای کیفی سازی ارائه خدمات مهندسی

کنترل و نظارت هزار و سیصد و پنجاه و هشت نقشه در راستای کیفی سازی ارائه خدمات مهندسی ، صورت می گیرد. نظارتها در کاربریهای مسکونی، تجاری، اداری، درمانی، صنعتی و روستایی صورت گرفته است

کد خبر: 990807003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ - ۸:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کنترل و نظارت هزار و سیصد و پنجاه و هشت نقشه در راستای کیفی سازی ارائه خدمات مهندسی ، صورت می گیرد. نظارتها در کاربریهای مسکونی، تجاری، اداری، درمانی، صنعتی و روستایی صورت گرفته است


کنترل و نظارت هزار و سیصد و پنجاه و هشت نقشه در راستای کیفی سازی ارائه خدمات مهندسی

کنترل و نظارت هزار و سیصد و پنجاه و هشت نقشه در راستای کیفی سازی ارائه خدمات مهندسی
مسئول کنترل و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از نظارت بر کیفیت هزار و سیصد و پنجاه و هشت نقشه با متراژ نهصد و نود و هفت هزار و پانصد و نود و دو متر مربع خبرداد.
مهدی رضایی مسئول کنترل و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به این که کار نظارت بر نقشه های ساختمانی از تیرماه سال جاری به واحد کنترل و نظارت سازمان محول شده است، عنوان داشت: تا پایان شهریور ماه بالغ بر سیصد و نود پرونده شامل هزار و سیصد و پنجاه و هشت نقشه بررسی شده است.
رضایی با اشاره به این که نظارتها در کاربریهای مسکونی، تجاری، اداری، درمانی، صنعتی و روستایی صورت گرفته است، گفت: نهصد و نود و هفت هزار و پانصد و نود و دو متر زیربنا در مجموع ۴ رشته اصلی توسط سی و شش بررسی کننده نظارت شده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته واحد فنی و مشارکتهای حرفه ای سازمان با مشارکت واحد انفورماتیک نسبت به اجرای طرح دریافت و ارسال الکترونیک و حذف فیزیکی نقشه ها بین دفاتر، شهرداری و سازمان اقدام کرده که خوشبختانه با همکاری خوب دفاتر مهندسی موفقیت آمیز بوده است.
مسئول کنترل و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با عنوان این که پس از واگذاری فرآیند نظارت بر نقشه ها به واحد کنترل و نظارت نسبت به پایش آنها اقدام کردیم، اظهار داشت: با مشخص شدن نقاط قوت و ضعف کل روند، در حال برنامه ریزی و اصلاح فرآیندها هستیم.
رضایی گفت: در این مدت با مکاتبه و برگزاری نشست های هم اندیشی با کمیسیونهای تخصصی درخصوص بهبود و تسریع روند بررسی نقشه ها به نتایج خوبی رسیدیم که در صورت همکاری بیشتر دفاتر و توافق و تعامل با شهرداری زمان بررسی نقشه و اخذ پروانه کاهش خواهد یافت.
وی خاطر نشان کرد: مقرر شده است که از تاریخ هفدهم آبان ماه سال جاری نقشه های ارسالی از دفاتر به لحاظ کادر، مدارک و ترتیب نقشه های موجود در فایلهای ارسالی مطابق دستورالعمل مصوب و ابلاغ شده تهیه نقشه باشد تا نسبت به بررسی آنها اقدام گردد که امیدوارهستیم مسئولین محترم دفاتر، توجه لازم را به این موضوع داشته باشند.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۹
462 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0