جلسه هم‌اندیشی گروهی مهندسین مشاور با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران جلسه هم‌اندیشی گروهی مهندسین مشاور با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

جلسه هم‌اندیشی گروهی مهندسین مشاور با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

جلسه هم‌اندیشی گروهی مهندسین مشاور با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، و تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره، برگزار شد. جلسه فوق‌العاده هیئت‌مدیره تشکیل خواهد شد

کد خبر: 001023015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ دی ۰۰ - ۱۰:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه هم‌اندیشی گروهی مهندسین مشاور با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، و تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره، برگزار شد. جلسه فوق‌العاده هیئت‌مدیره تشکیل خواهد شد

جلسه هم‌اندیشی گروهی مهندسین مشاور با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

جلسه هم‌اندیشی گروهی مهندسین مشاور با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران
رامین کرمی گفت: جلسه فوق‌العاده هیئت‌مدیره تشکیل خواهد شد
در جلسه هم‌اندیشی گروهی از مهندسین مشاور با ریاست سازمان نظام مهندسی و تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره، بخشی از انتقادات حول محور شیوه‌نامه جدید تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و ناظر مطرح گردید و در این زمینه پرسش و پاسخ صورت گرفت.
۲ شنبه بیستم دی ماه ۱۴۰۰ جمعی از فعالان حوزه ساخت و ساز با حضور در ساختمان سازمان، انتقاداتی نسبت به شیوه‌نامه جدید «تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و ناظر» را مطرح کردند.
در این نشست رامین کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران ضمن تشکر از شرکت‌کنندگان بابت انتقال مشکلات جاری و ابراز دغدغه‌ها، از تشکیل جلسه فوق‌العاده اعضای هیئت‌مدیره با حضور تعدادی از نمایندگان انتخابی سازندگان، به ‌صورت ویژه برای استماع مشکلات و انتقادات جلسه‌ای با مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
وی با اشاره به گردش کار اخیر سازمان تصریح کرد: طی ۲ هفته اخیر جلسات متعددی مبنی بر درج نظرات کارشناسی سازمان برگزار شده است.
وی با تاکید بر حمایت از خانواده بزرگ اعضای سازمان، بیان کرد: برای اتخاذ سیاستی متقن، می‌بایست در فضایی کارشناسی در مورد بررسی ‌های همه‌جانبه تصمیم‌گیری گردد.
هم ‌چنین در ادامه این جلسه مهندس احمدی نایب‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی و مهندس محرمی عضو هیئت‌مدیره در مورد کمیته‌های تخصصی، بررسی کارشناسانه تعداد و ظرفیت مهندسان طراح و ناظر و پایه‌های ایشان جهت حضور در شرکت ‌های حقوقی و درخواستی مبنی بر استمهال شیوه ‌نامه فوق تا پایان سال صحبت کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ دی ۰۰
353 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0