ارتباط سازنده بین شهرداری و نظام مهندسی موجب بهبود وضعیت ساخت و سازها ارتباط سازنده بین شهرداری و نظام مهندسی موجب بهبود وضعیت ساخت و سازها

ارتباط سازنده بین شهرداری و نظام مهندسی موجب بهبود وضعیت ساخت و سازها

ارتباط سازنده بین شهرداری و نظام مهندسی موجب بهبود وضعیت ساخت و سازها ، می شود. برگزاری جلسات هم اندیشی و تصمیم گیری درحوزه ساخت و سازها برای رونق بیشتر به این صنعت، به ما کمک می کند

کد خبر: 010130003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ فروردین ۰۱ - ۱۰:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ارتباط سازنده بین شهرداری و نظام مهندسی موجب بهبود وضعیت ساخت و سازها ، می شود. برگزاری جلسات هم اندیشی و تصمیم گیری درحوزه ساخت و سازها برای رونق بیشتر به این صنعت، به ما کمک می کند

ارتباط سازنده بین شهرداری و نظام مهندسی موجب بهبود وضعیت ساخت و سازها

ارتباط سازنده بین شهرداری و نظام مهندسی موجب بهبود وضعیت ساخت و سازها
رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد:
تعامل شهرداری و نظام مهندسی منجر به بهبود وضعیت ساخت و سازها میشود
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد: ارتباط و تعامل سازنده بین شهرداری و نظام مهندسی موجب بهبود وضعیت ساخت و سازها در سطح شهرهای گلستان و رعایت مقررات ملی ساختمان خواهد شد.
محمدرضا آلوستانی، گفت: تعامل سازنده و هم‌افزایی بیشتر بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری موجب پیشبرد امور مدیریت شهری و تقویت ارائه خدمات به شهروندان میشود.
وی ادامه داد: بخش اعظمی از ماهیت خدمت دو سازمان در حوزه ساختمان، مشابه و مکمل هم است که نیازمند تقویت تعاملات بین دستگاهی است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان تصریح کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی و تصمیم گیری درحوزه ساخت و سازها برای رونق بیشتر به این صنعت، به ما کمک می کند.
آلوستانی گفت: با درک اهمیت و لزوم اعلام و اطفا حریق در ساختمانها و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان همکاری مشترکی را با شهرداری و سازمان آتش نشانی شروع کرده ایم.
وی گفت: بعد از ساعت‌ ها فعالیت کارشناسی و برگزاری جلسات مشترک بین کارشناسان این ۳ ارگان و با در نظر گرفتن استانداردهای ملی و بین المللی و در راستای خدمت رسانی به شهروندان بزودی تفاهم نامه ۳ جانبه منعقد می گردد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به همکاری و تعامل بسیار سازنده با انبوه سازان و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان، ادامه داد: استفاده از ظرفیت انبوه سازان و مهندسان در سازمان نظام مهندسی می‌تواند به شهرداری گرگان در حوزه جذب سرمایه‌گذار کمک کند.
آلوستانی افزود: در ابتدای آغاز به کار هیات مدیره دوره نهم با مشکلات و چالش هایی مواجه بودیم اما با همفکری، تدبیر و کارشناسی اعضای هیات مدیره و تلاش کارکنان دل سوز سازمان بسیاری از این مشکلات را از پیش رو برداشتیم.
وی ادامه داد: در روزهای آغاز پایان سال با تدابیر و برنامه ریزیهای هیات مدیره و همراهی کارکنان سازمان، بخشهای امور قراردادها و کنترل نقشه بدون کوچک‌ترین وقفه ای بکار خدمات رسانی ادامه دادند.
وی گفت: در بحث کنترل نقشه با برقراری ارتباط الکترونیکی با شهرداری گرگان بسیاری از مشکلات پیشرو حل خواهد شد.
آلوستانی اظهار داشت: سازمان آمادگی کامل دارد در زمینه های عمرانی بعنوان بازوی مشورتی یار و یاور شهرداری باشد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان افزود: با ارتباط و تعامل سازنده بین این دو ارگان شاهد بهبود وضعیت ساخت و سازها در سطح شهرهای استان و رعایت مقررات ملی ساختمان و مهم ‌تر از همه، تکریم ارباب رجوع خواهیم بود.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ فروردین ۰۱
439 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0