وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، معاون عمرانی استاندار و شهردار یزد برگزار شد

کد خبر: 000208010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰۰ - ۱۲:۵۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، معاون عمرانی استاندار و شهردار یزد برگزار شد

وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، معاون عمرانی استاندار و شهردار یزد برگزار شد.
وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور معاون عمرانی استاندار یزد، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، شهردار یزد و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار گردید.
در این جلسه بر ضرورت تسهیل و تسریع در فرآیند صدور پروانه های ساختمانی و دسترسی شهروندان به اطلاعات ملک، بدون حضور در شهرداری و نظام مهندسی تأکید گردید.
در این جلسه، اتصال سامانه های شهرداری به اطلاعات نظام مهندسی و دفاتر مهندسی بمنظور دسترسی شهروندان به این اطلاعات، بدون مراجعه به شهرداری و نظام مهندسی مورد تاکید اعضای جلسه قرار گرفت.
هم‌چنین احصاء آمار ساخت و سازهای ارسال شده به کمیسیون های ماده صد در سال های نود و هشت و نود و نه مختلف و بررسی، تجزیه و تحلیل آنها و برنامه ریزی و تصمیم گیری متناسب با آن، از جمله مصوبات این جلسه بود.
قابل ذکر است: در این جلسه روشهای پیشنهادی تسریع در صدور پروانه ساخت بررسی و پیشنهاد گردید، همراه با نقشه معماری وتعیین طراح و ناظر ساختمانی پروانه ساخت جهت ساختمان صادر گردد و نقشه های سازه، تاسیسات برق و مکانیکی بر اساس گروه ساختمانی در یک زمان تعریف شده به شهرداری ارسال گردد.
هم‌چنین مقرر گردید، شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این زمینه بررسی های بیشتر را انجام اده و در جلسات آتی ارائه کنند.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اردیبهشت ۰۰
432 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0