درخواست نماینده مردم یزد

پیگیری جدی تخلفات ساختمانی و تحمیل تکالیف سخت به متخلفان

روند خلاف‌سازی در استان یزد دارای عواقب خطرناکی است و باید برای جلوگیری از ادامه کار ساختمان‌های بدون پروانه، تکلیف سخت قائل شد. سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک تشکل فنی تخصصی و یک نهاد برآمده از توانمندی مهندسان فرهیخته وظیفه دارد با قاطعیت تمام بر نحوه ساخت و سازها در همه ابعاد نظارت کامل داشته باشد. نمی‌توان برای اجرای قانون در این زمینه استثناء قائل شد.

کد خبر: 6238 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ بهمن ۹۵ - ۳:۵۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،نماینده مردم یزد و اشکذر و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن خواستار پیگیری جدی تخلفات ساختمانی استان در پی حادثه پلاسکو اظهار کرد: روند خلاف‌سازی در استان یزد دارای عواقب خطرناکی است و باید برای جلوگیری از ادامه کار ساختمان‌های بدون پروانه، تکلیف سخت قائل شد.پیگیری جدی تخلفات ساختمانی و تحمیل تکالیف سخت به متخلفان

پیگیری جدی تخلفات ساختمانی و تحمیل تکالیف سخت به متخلفان

پیگیری جدی تخلفات ساختمانی و تحمیل تکالیف سخت به متخلفان

پیگیری جدی تخلفات ساختمانی و تحمیل تکالیف سخت به متخلفان

سیدابوالفضل موسوی بیوکی، در جمع اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن اشاره به حادثه تخریب ساختمان پلاسکو و شهادت چند تن از فداکارترین امدادگران، بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک تشکل فنی تخصصی و یک نهاد برآمده از توانمندی مهندسان فرهیخته وظیفه دارد با قاطعیت تمام بر نحوه ساخت و سازها در همه ابعاد نظارت کامل داشته باشد.

وی مقابله با تخلفات ساختمانی را در این شرایط از امور خیر دیگر نیز ارزشمندتر دانست و بیان کرد: ساختمان‌سازی با ایمنی افراد و جان ساکنان و بهره‌برداران در ارتباط است و نمی‌توان برای اجرای قانون در این زمینه استثناء قائل شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در خانه ملت خطاب به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: شما با تخصص خود و عملکرد صحیحتان می‌توانید دست متخلفان را در هر پست و مقامی رو کنید و برای این منظور در پیشگاه خدا و در برابر جامعه مسئول و پاسخگو هستید.

منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ بهمن ۹۵
1332 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0