ساخت دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرهای آذربایجان‌غربی ساخت دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرهای آذربایجان‌غربی

ساخت دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرهای آذربایجان‌غربی

ساخت دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرهای آذربایجان‌غربی ،در دستور کالر قرار گرفت. مطالعات و برنامه ساخت 8 دفتر نمایندگی سازمان انجام شده است

کد خبر: 990405003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ تیر ۹۹ - ۵:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ساخت دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرهای آذربایجان‌غربی ،در دستور کالر قرار گرفت. مطالعات و برنامه ساخت ۸ دفتر نمایندگی سازمان انجام شده است

ساخت دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرهای آذربایجان‌غربی

ساخت دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرهای آذربایجان‌غربی
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان آدربایجان‌غربی در باره آخرین روند احداث دفاتر نمایندگی در شهرهای مختلف استان، بیان کرد: مطالعات و برنامه ساخت ۸ دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی انجام شده و هیات مدیره دور هشتم برنامه‌ریزی برای توسعه سازمان و ایجاد مجموعه ‌های رفاهی را در دستورکار قرار داده است.

بهرنگ دیلمقانی با اشاره به روند احداث دفاتر نمایندگی نظام مهندسی در شهرهای مختلف استان، بیان کرد: مطالعات و برنامه ساخت ۸ دفتر نمایندگی سازمان انجام شده و هیات مدیره دور هشتم برنامه‌ریزی برای توسعه سازمان و ایجاد مجموعه‌های رفاهی را در دستورکار قرار داده است.

دیلمقانی ادامه داد: در این مورد، پروژه دفتر نقده از دو سال قبل شروع و هم‌اکنون عملیات نازک‌کاری آن در حال اجراست و با رفع موانع، سرعت اجرای پروژه افزایش یافته و تلاش می ‌کنیم این دفتر قبل از پایان دوره هشتم هیات مدیره، به اتمام و بهره‌برداری برسد.

وی افزود: روند اجرایی پروژه دفتر سردشت شروع شده است و دفتر پیرانشهر نیز در مرحله خرید زمین هستیم و رایزنی‌هایی با اداره کل راه‌وشهرسازی برای این منظور شروع شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی گفت: دفتر مهاباد علی‌رغم اعضای زیاد این شهر، ساختمان اداری مناسب نداشته و ظرف چند روز آینده با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین دو هزار متری برای احداث ساختمان واگذار و کار ساخت دفتر مهاباد شروع گردد.

دیلمقانی اظهار داشت: هم‌چنین عملیات ساخت مجموعه رفاهی ورزشی دفتر میاندوآب شروع شده است.

وی ادامه داد: مناقصه ساخت دفتر تکاب شروع شده و پیمانکار و مجری پروژه طی دو یا ۳ هفته آینده مشخص خواهد شد.

دیلمقانی در مورد دفاتر شمال استان گفت: برای احداث دفتر پلدشت زمین خریداری شده و در حال طی روند انتقال سند است و برای ساخت دفتر چالدران با توافق با راه و شهرسازی، زمینی برای این منظور اختصاص و عملیات احداث ساختمان به زودی شروع خواهد شد.

وی گفت: یک قطعه زمین با هدف احداث مجموعه رفاهی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی در مرکز استان با مساعدت مدیر کل راه و شهرسازی به مساحت سه هزار مترمربع به سازمان نظام مهندسی واگذار و در حال رایزنی برای اضافه شدن زمین کناری آن به مساحت پنج هزار متری هستیم تا این مجموعه برای بیش از هجده هزار عضو سازمان احداث شود و مورد استفاده قرار گیرد و تلاش می ‌کنیم بعد از مطالعات جامع و طراحی مناسب، به زودی کلنگ شروع عملیات اجرایی آن را به زمین بزنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ تیر ۹۹
518 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0